اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فوت یک نفر و مصدومیت 15 نفر در اثر وقوع 2 تصادف

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از فوت یک نفر و مصدومیت 15 نفر در اثر وقوع دو تصادف خبر داد.

فوت یک نفر و مصدومیت 15 نفر در اثر وقوع 2 تصادف

 اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز در اثر وقوع دو حادثه تصادف یک نفر فوت و 15 نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین حادثه، تصادف نیسان با پژو در محور خدابنده بین کرسف و سهرورد، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت، گفت: در نتیجه این تصادف، پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: همه مصدومان این تصادف آسیب‌های سطحی و جزئی داشتند که توسط یک آمبولانس از کد کرسف برای درمان و بررسی بیشتر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل شدند و پنج نفر دیگر نیز از انتقال امتناع کردند.

جعفری با اشاره به اینکه در حادثه دیگر، تصادف پراید با پژو در محور ایجرود، بین اغولبیک و آلاچمن، منجر به یک فوتی و ۵ مصدوم شد، گفت: در این حادثه دو نفر از مصدومین توسط آمبولانس کد پاپایی و یک مصدوم توسط کد زرین آباد، و دو مصدوم توسط کد دهجلال، با مشکل MPT برای درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی انتقال داده شده و یک فوتی آقای ۳۶ ساله نیز تحویل عوامل انتظامی شد.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه در سطح استان زنجان آغاز شده است اظهار کرد: این طرح تا ۱۴ فروردین ماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اورژانس با ۶۱ پایگاه در استان زنجان در آماده باش کامل است و آمبولانس‌ها نیز در محورهای پرتردد استان زنجان مستقر شدند، افزود: در این ایام اورژانس هوایی نیز در وضعیت آماده باش بوده و در مواقع نیاز امدادرسانی هوایی به بیماران در شرایط جوی مناسب انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول