اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تحریم‌ها با مقاومت دلیرانه مردم در حال برطرف شدن است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تحریم‌ها با مقاومت دلیرانه مردم در حال برطرف شدن است، گفت: مشکل کرونا را نیز تاکنون با موفقیت توانستیم مدیریت کنیم و تلاش‌های مختلفی انجام می‌شود که واکسن تولید داخل را تا سه ماه آینده آماده کنیم.

تحریم‌ها با مقاومت دلیرانه مردم در حال برطرف شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود سلطانی‌فر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی اظهار داشت: ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های معدنی، نیروی انسانی، علمی، کشاورزی و گردشگری در استان خراسان‌جنوبی وجود دارد که نیازمند برنامه‌ریزی‌های راهبردی و عملیاتی مدیران می‌باشد.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپولوتیک و گردشگری کشور افزود: ایران رتبه ۱۵ مقصد گردشگری جهان را دارد و به لحاظ معادن نیز ۷۰ درصد از ذخایر کشور بهره‌برداری نشده که با سرمایه‌گذاری می‌تواند صدها هزار اشتغال را در کشور ایجاد کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تحریم‌ها با مقاومت دلیرانه مردم در حال برطرف شدن است، تصریح کرد: مشکل کرونا را نیز تاکنون با موفقیت توانستیم مدیریت کنیم و تلاش‌های مختلفی با نهادهای انقلابی انجام می‌شود که واکسن تولید داخل را تا سه ماه آینده آماده و‌ ظرف پنج ماه با تزریق واکسن شرایط ایمنی خوبی را در کشور ایجاد کنیم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: مواردی که به عنوان مشکلات استان خراسان‌جنوبی مطرح شد پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ورزش امروز به‌عنوان ارزان‌ترین ابزار برای سلامت مردم مطرح است، یادآور شد: در هیچ عرصه‌ای چنین ابزار قدرتمندی را نداریم که موجبات سلامت مردم را فراهم کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش‌های زیادی در گسترش فضاهای ورزشی، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش بانوان، ورزش روستاییان با فعال کردن جام خوشه‌چین صورت گرفته و رقابت‌های ورزشی را به سطح روستاها برده‌ایم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در شروع کار دولت تعداد خانه ورزش روستایی ۷۰۰ بوده که امروز این عدد به پنج هزار رسیده است، ادامه داد: سیاست توسعه چمن‌های مصنوعی نیز در دستور کار بوده که طی چهار سال از ۳۱۱ مورد به دو هزار چمن رسیده است.

وی با اشاره به رشد ۴۰ برابری در ایجاد و تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد عنوان کرد: در ابتدای دولت هیچ خانه جوان در کشور نداشتیم اما امروز ۱۴۰‌خانه جوان در کشور داریم.

انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول