اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نظام اسلامی به پشتوانه مردم بی‌رحمانه‌ترین دشمنی‌ها را پشت سرگذارد

استاندار گلستان به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران در پیامی اعلام کرد: نظام اسلامی به پشتوانه مردم و با زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است سخت‌ترین مشکلات و بی‌رحمانه‌ترین دشمنی‌ها را پشت سرگذارد.

نظام اسلامی به پشتوانه مردم بی‌رحمانه‌ترین دشمنی‌ها را پشت سرگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در پیامی به مناسبت  ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای حرکت خود همواره اتکا به قدرت و همراهی مردم را به عنوان موتور محرک و اصلی لاینفک مورد توجه قرار داده و تا امروز بواسطه این همراهی به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده است.

در این پیام آمده است: ۱۲ فروردین در واقع سنگ بنایی سترگ و پیمانی ارزشمند است که در آن ایرانیان با صدایی رسا به جهانیان ندای «آری» به جمهوری اسلامی را مخابره کردند تا آنان به همراهی مردم با انقلاب آگاه باشند و بدانند ملت شریف ایران از بزرگترین دستاورد خود محافظت خواهند کرد.

* در روز دوازدهم فروردین، انقلاب اسلامی خط مشی خود را برای دوستان و دشمنان  بین‌المللی مشخص کرد/ استقامت مردم ایران باعث شد نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نظامی مستقل در دنیا مطرح باشد

در ادامه این پیام تاکید شد: نامگذاری روز دوازدهم فروردین به نام روز جمهوری اسلامی و مشارکت بیش از ۹۸ درصدی مردم در آن همه‌پرسی اقدامی تاثیرگذار در روابط خارجی و سیاست‌گذاری‌های داخلی محسوب می‌شود و در واقع انقلاب اسلامی خط‌مشی خود را برای دوستان و دشمنان بین‌المللی مشخص کرد.

این پیام می‌افزاید: مسیری که الهام‌بخش بسیاری از آزادیخواهان جهان شد و در عین حال ابرقدرت‌ها را مصّر بر مقابله با جمهوری اسلامی ایران ساخت اما خوشبختانه نظام اسلامی به پشتوانه مردم و با زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است سخت‌ترین مشکلات و بی‌رحمانه‌ترین دشمنی‌ها را پشت سرگذارد و امروز به عنوان نظامی مستقل در دنیا مطرح باشد.

در پیام استاندار گلستان تاکید شد: اینجانب روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف و قدرشناس استان گلستان تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه همت تمامی دلسوزان استان و شهروندان گلستانی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شاهد رفع تحریم‌ها، ریشه‌کن شدن کرونا و رشد و توسعه استان بر محور تولید با کیفیت و صادرات باشیم.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول