اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

12 فروردین حماسه شکوهمند در حکومت مردمی دینی را تجلی بخشید

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم‌الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، تجلی خلق حماسه شکوهمند مردمی در حکومت مردم سالاری دینی است.

12 فروردین حماسه شکوهمند در حکومت مردمی دینی را تجلی بخشید

علیرضا زندیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید، اظهار کرد: بالندگی ملت و رهبران دینی انقلاب در این روز نمایان شد و 12 فروردین یکی از زیباترین جلوه‌های نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین روز اسلامیت و جمهوریت نظام است و لذا همه باید برای گرامیداشت این روز پای کار باشند، افزود: انقلاب اسلامی به دنبال فروپاشی نظام طاغوتی خود و در مواجهه با نظام بین‌الملل، در آغازین روزهای پیروزی یک رفراندوم بزرگ را برپا کرد تا جمهوریت را در کنار اسلامیت این نظام به اثبات برساند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساند، ادامه داد: در یوم الله 12 فروردین این دستاورد بزرگ ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد که نشان دهنده بالندگی ملت و رهبران دینی این انقلاب است.

زندیان یادآور شد: در این روز تاریخی سیره حکومت داری اسلامی که با اتکا به آرای مردم و بر اساس اصول و آرمان‌های انقلابی و اسلامی پا گرفت تجربه موفقی بود که برای کشور ایران، عزت، اقتدار و آزادگی را به ارمغان آورد و به برکت وحدت و هوشیاری مردم، انسجام ملی و رهبری خردمندانه، مفاهیم و اصول نظام جمهوری اسلامی ایران به الگوی رهایی‌بخش تبدیل شده است.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول