اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خرداد امسال، 12 فروردین 58 تداعی خواهد شد/نظام اسلامی مقدمه‌ساز ظهور حضرت خواهد بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: همان طور که ملت ایران در 12 فروردین سال 58 در اولین انتخابات با تکیه بر فرامین رهبری و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد، در خردادماه امسال نیز با حضور دشمن‌شکن و باصلابت خود زمینه‌ساز خلق یک حماسه به یادماندنی و فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی خواهند شد.

خرداد امسال، 12 فروردین 58 تداعی خواهد شد/نظام اسلامی مقدمه‌ساز ظهور حضرت خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملتی که لبیک فاتحانه به ندای آسمانی رهبر خداجو و بیدار خود، حضرت امام خمینی(ره) داشت، به یکه‌تازی 2500 ساله شاهان و مستبدان در این کشور پایان داد و زمینه را برای رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت و افتخار و عزت فراهم آورد.

تقارن 12 فروردین با ایام میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت حجت بن‌الحسن(ع) را به فال نیک گرفته و با تمام وجود به این باور ایمان داریم که نظام اسلامی مقدمه‌ساز ظهور حضرت خواهد بود.

امروز انقلاب اسلامی ایران با زعامت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و خلف شایسته حضرت امام خمینی(ره) پیشگام در مبارزه با ظلم و استکبار بوده و تا پیروزی نهایی و ظهور منجی عالم بشریت این راه نورانی را با قدرت ادامه خواهد داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین سال 1400 را در حالی گرامی می‌داریم که نسل‌های اول، دوم، سوم و چهارم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها علیرغم وضعیت خاص کشور و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در حرکتی مبتکرانه که تحسین مقام معظم رهبری را بهمراه داشت، حضوری شگفتی‌آفرین، تحسین‌برانگیز، پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن داشت و مهر تائیدی به دلبستگی خود به نظام اسلامی زدند.

سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است و وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری به صورت جهادی و شبانه‌روزی تلاش کرده و عزت و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی را رقم بزنند.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان آمده است: همان طور که ملت ایران در 12 فروردین سال 1358 در اولین انتخابات آزاد خود با تکیه بر فرامین رهبری و ولایت و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد، در خردادماه امسال نیز با حضور دشمن‌شکن و باصلابت خود زمینه‌ساز خلق یک حماسه به یادماندنی و فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی خواهند شد و با این حضور هوشیارانه دشمنان انقلاب را ناامید و دوستان انقلاب را شادمان و با یک انتخاب صحیح، زمینه‌ساز استقرار یک دولت انقلابی، کارآمد و با ایمان، پرانگیزه و علاقمند به کار را فراهم کرده تا شاهد حل معضلات کنونی کشور به ویژه گره‌گشایی اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.انشاالله.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول