اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نظام اسلامی بارقه امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد

استاندار سمنان گفت: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بارقه امیدی در دل محرومان و مستضعفان جهان ایجاد کرد.

نظام اسلامی بارقه امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همه‌پرسی نظام حکومتی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رأی مثبت اکثریت قاطع ملت به نظام جمهوری اسلامی، بزرگ‌ترین تحول کشور پس از انقلاب افتخارآفرین ۲۲ بهمن در سال ۱۳۵۷ بود.

وی ادامه داد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی نه‌تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

استاندار سمنان تأکید کرد: تجربه تاریخی نخستین انتخابات سراسری نظام در سال ۱۳۵۸ به همگان اثبات کرد که ملت قهرمان و آزاد ایران اسلامی با انتخابی آگاهانه و مدبرانه، جمهوریت و اسلامیت را به‌عنوان دو مدال زرین برای ادامه حیات سیاسی نظام مدیریت کشور انتخاب کرد.

وی افزود: ملت ایران این روند پرافتخار را طی چهار دهه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همچنان با اقتدار و افتخار به پیش برده و به مدد الهی در دو انتخابات مهم و حساس کشور در سال جاری نیز این حرکت پرافتخار را استمرار بخشیده و با رأی مستقیم و تأثیرگذار خود در ملی‌ترین و محلی‌ترین انتخابات کشور بار دیگر کارنامه‌ای درخشان از حضور، شور و شعور خود خلق خواهد کرد.

استاندار سمنان افزود: در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) از خداوند سبحان مسألت داریم تا خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌ویژه دولتمردان تدبیر و امید بیش از پیش در ارائه خدمات به مردم قدرشناس و آگاه ایران موفق بوده و ضمن همدلی روزافزون مردم به‌منظور حفظ اقتدار کشور، بر موانع رشد و پویایی جامعه و تحقق شعار سال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، فائق آیند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول