اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حمایت‌های مردم، باعث دلگرمی و انگیزه ما در آسیا است

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حمایت‌های مردم و رسانه‌ها همیشه باعث دلگرمی ما بوده و این بار نیز فولاد به دعای خیر مردم برای موفقیت در آسیا نیاز دارد.

حمایت‌های مردم، باعث دلگرمی و انگیزه ما در آسیا است

سعید آذری پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درباره آخرین شرایط تیم فولاد جهت حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بچه‌های تیم از نظر روحی شرایط مطلوبی دارند و تمرینات خوبی را هم زیر نظر جواد نکونام پشت سر گذاشته‌اند، مسابقات بزرگ به اندازه کافی در تیم انگیزه ایجاد می‌کنند و وقتی مسئله میزبانی عوض شد و حق میزبانی را از ما گرفتند، اعضای تیم انگیزه مضاعفی پیدا کرده‌اند.

وی افزود: شرایط بهداشتی اهواز هم در بحث اخذ میزبانی از ما تاثیر داشت و کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌اش مستقیما اشاره کرده که گزارشات وزارت بهداشت ایران حاکی از شرایط بد کرونایی اهواز بوده و ما نمی‌توانیم ریسک بازی در اهواز را قبول کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان استرس داشته باشند و در این بازی‌ها بیشتر بحث هیجانات مفرط مطرح است، حضور جواد نکونام که تجربه ملی و بین‌المللی پرباری دارد هم در مدیریت هیجانات بازیکنان بسیار موثر است.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که ما از چهار روز قبل از بازی به ریاض می‌رویم و تیم‌ها با توجه به شرایط کرونایی، باید طبق پروتکل‌ها رفتار کنند که بر این اساس تیم فقط برای تمرین و مسابقه از هتل خارج می‌شود و در ایزوله کامل به‌سر می‌برند.

آذری با اشاره به انجام کارهای اداری مربوط به اعزام تیم، عنوان کرد: از جانب ما کارهایی که نیاز است انجام شده، مدارک را به afc ارسال کرده‌ایم و منتظر تکمیل کار توسط آن‌ها هستیم، کار خروج از کشور اعضای تیم را تکمیل کرده‌ایم و شورای برون‌مرزی نیز همکاری لازم را داشته است که اگر از نظر اعزام مشکلی بود قطعا کار پیش نمی‌رفت.

وی افزود: در مسابقات ورزشی باید دیپلماسی ورزشی حاکم باشد و روابط سیاسی نباید باعث برخورد غیرعادی توسط کشور میزبان با تیم‌های ورزشی باشد.

مدیرعامل فولاد در پایان با اشاره به نقش مهم هواداران و رسانه‌ها در موفقیت تیمش گفت: ورزش حرفه‌ای بدون رسانه‌ها و هواداران معنایی ندارد، دو رکنی که همیشه به ما کمک کرده‌اند و اعضای تیم هم دلخوشی‌شان به مردم و رسانه‌ها است. دعای خیر مردم همیشه پشت سر ما و تیم بوده و باز هم از همه می‌خواهیم برای موفقیت نماینده ایران در آسیا دعا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول