اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمان در روز 13 فروردین‌

معاون اداره کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان گفت: موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تحت نظارت این اداره کل در روز جمعه 13 فروردین‌ماه 1400 تعطیل هستند.

تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمان در روز 13 فروردین‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی شفیعی اظهار داشت: بنا بر مصوبه ستاد کرونا در روزهای 12 و 13 فروردین‌‌ ماه ورود به مناطق ییلاقی، پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان کرمان ممنوع اعلام شده است و در این راستا نیز تمام موزه‌های سطح این استان در روز 13 فروردین ماه سال جاری تعطیل هستند.

معاون میراث‌ فرهنگی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: در ایام نوروز 1400 پذیرش موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی این استان به صورت سانس‌بندی و ظرفیت محدود انجام گرفت.

وی با بیان اینکه استان کرمان دارای بیش از 20 موزه مشارکتی و غیر مشارکتی است، بیان داشت: موزه ساعت و موزه فسیل از موزه‌های خصوصی و موزه دفاع مقدس، ارتش، شهید باهنر، موزه بانو حیاتی، آگیرا و نفت سوزها از موزه‌های مشارکتی استان کرمان محسوب می‌شوند.

شفیعی با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان جزو باغ موزه‌های این استان محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: هرساله تعداد کثیری از گردشگران و مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی سراسر استان کرمان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول