اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پایگاه گروهک‌های تروریستی با همکاری مرزبانی ایران و عراق سرنگون می‌شود

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به تعامل و هماهنگی خوبی که میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق وجود دارد، گفت: یکی از برنامه‌های مشترک مرزبانی این دو کشور در سال‌جاری سرنگونی پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی و اشرار خواهد بود.

پایگاه گروهک‌های تروریستی با همکاری مرزبانی ایران و عراق سرنگون می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان و مدیران انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز به برکت وجود ولایت فقیه و سربازان رهبری در نیروهای مسلح وضعیت امنیتی بسیار مناسبی دارد.

وی ادامه داد: در این میان نیروهای مرزبانی و انتظامی شبانه روز تلاش می‌کنند تا امنیتی پایدار و با ثبات را در نقاط مرزی و جامعه ایجاد کنند و دشمنان را به عقب برانند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی همچنین با اشاره به امنیت بسیار خوب مرزهای کرمانشاه، افزود: نقاط مرزی این استان جزو امن‌ترین مرزهای کشور به شمار می‌رود که حاکی از حضور آگاهانه و با برنامه همکاران ماست.

وی تصریح کرد: کرمانشاه با وجود هم مرز بودن با ۲ اقلیم عربی و کردی عراق و تحرک‌های گاه و بیگاه گروهک‌های معاند و دشمنان نظام شرایط بسیار خوبی دارد و نگرانی در خصوص مرزهای این استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: چشمان همیشه بیدار نیروهای مرزبانی استان کرمانشاه باعث ناکامی مطلق دشمنان و معاندان شده است و به فضل الهی در سال جدید هم با توانی مظاعف‌تر از تمامیت ارضی دفاع خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی تصریح کرد: در همین راستا و با هماهنگی‌های که میان مرزبانی جمهوری اسلامی با کشور عراق وجود دارد امسال اقدامات جدی‌تری برای سرنگونی پایگاه‌های مربوط به گروهک‌های تروریستی و اشرار صورت خواهد گرفت.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق کالا، سلاح، مواد مخدر و ... را جزو مهمترین اولویت‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول