اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ماکای: انتقال زیرکزی برای خودش و بایرن مونیخ خوب نبود

بازیکن هلندی اسبق بایرن مونیخ از انتقال یوشوا زیرکزی انتقاد کرد.

ماکای: انتقال زیرکزی برای خودش و بایرن مونیخ خوب نبود

به گزارش خبرگزاری فارس، در نقل و انتقالات زمستانی، بایرن مونیخ «یوشوا زیرکزی» مهاجم جوان و هلندی اش را به تیم پارما ایتالیا قرض داد.

این انتقال تاکنون ثمره ای برای بازیکن 19 ساله نداشته است. به همین خاطر پیش بینی می شود تیم ایتالیایی در تابستان بند حق خرید وی را فعال نکرده و زیرکزی مجبور به بازگشت به خیابان «زبنر اشتراسه» شهر مونیخ شود.

روی ماکای، ستاره هلندی خط حمله بایرن در سال های 2003 تا 2007 این انتقال را مورد نقد قرارداده است. او معتقد است از این انتقال هیچیک از طرفین سود نبرده است.

پیشکسوت  46 ساله گفت: او را قبلا در تیم جوانان فاینورد چند مرتبه ای دیدم. همه روی توانایی اش حساب می کردند. فکر می کنم در مونیخ هم نشان داد که استعداد زیادی دارد. البته به عنوان یک بازیکن جوان، شما باید زیاد بازی کنید تا پیشرفت داشته باشید.

وی ادامه داد: با در نظرگرفتن این نکته، انتقالش به پارما مطلوب نبود. از توافق صورت گرفته خبر ندارم اما نمی تواند اینگونه باشد که بازیکنی را قرض بگیرید و از او استفاده نکنید. چنین چیزی به بازیکن فایده ای نمی رساند. این انتقال نه برای او سودمند بود و نه امتیازی برای بایرن داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول