اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ممنوعیت ورود به شهرستان چادگان

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چادگان گفت: ورود خودروهای غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی به چادگان ممنوع شد.

ممنوعیت ورود به شهرستان چادگان

اسد جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: در جلسه ستاد کرونا که در فرمانداری تشکیل شد مقرر شد از ورود وسایل نقلیه با پلاک غیربومی به شهرستان جلوگیری شود چون با ورود وسایل غیربومی از استان‌ها و شهرستان‌های اطراف رنگبندی کرونایی شهرستان چادگان از زرد به نارنجی تغییر می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چادگان افزود: از عزیزان مسافر و گردشگر انتظار داریم امروز و فردا شهرستان چادگان را برای تفریح انتخاب نکنند که جلوگیری از ورود این عزیزان باعث ناراحتی مسافران و گردشگران نشود.

وی ادامه داد: تست ۲۰ نفر در شهرستان مثبت شده است که این جای نگرانی دارد، انتظار داریم شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث آرامش در شهرستان باشند و شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

جهانگیری یادآور شد: کلیه تفرجگاه‌ها و ویلاهای شهرستان طی امروز و فردا تعطیل است و پذیرش مسافران و توریست ندارد، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نصب چادر مسافرتی در پارک‌های سطح شهر و استقرار گردشگران در دهکده‌های تفریحی شهر چادگان ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چادگان در ادامه بیان کرد: برگزاری مراسم در آرامستان‌ها ممنوع است و چنانچه خانواده‌ای مراسم برگزار کرد جریمه می‌شود، همچنین تالارها و رستوران‌ها چنانچه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم قدرشناس شهرستان چادگان انتظار داریم همچنان به همکاری با مسؤولان شهرستان ادامه داده و روز ۱۳ فروردین را در کنار خانواده و در منزل سپری کنند تا شاهد شیوع بیماری نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول