اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی کشور/1400، سال تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی

جانشین فرمانده ناجا گفت: انتظامی فرمانده امنیت داخلی از مرز تا مرکز و موثرترین مولفه در امنیت ملی است لذا فرهنگ سازمانی باید در نیروی انتظامی تقویت شود

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی کشور/1400، سال تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قاسم رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه مشترک امام علی (ع) و امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان کردستان با تبریک ایام سال نو و قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شایسته انتظامی کردستان در راستای تامین نظم و امنیت در استان، اظهار داشت: امنیت و آرامش مطلوب استان کردستان خود نشان از تلاش‌ها و خدمات فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان است.

وی با بیان اینکه در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، تلاش ایثارگرانه مجاهدان خاموش همچنان ادامه دارد، افزود: در سایه این تلاش‌ها و اقدامات امروز استان کردستان یکی از استان‌های امن کشور است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به توطئه‌افکنی‌ها و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان انقلاب اسلامی در سال گذشته که با انتشار فراخوان‌ها و اقدامات هنجارشکنانه در پی ایجاد ناامنی در کشور بودند، ادامه داد: نیروی انتظامی در خنثی‌سازی فتنه‌ها و فراخوان های منتشر شده در فضای مجازی میدان‌داری کرد و توانست با مدیریت و فرماندهی مدبرانه این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی برخورد قاطع با اراذل و اوباش به عنوان ابزار فتنه را بخشی از میدان‌داری نیروی انتظامی در خنثی سازی این فتنه ها دانست و تاکید کرد: برخورد با اراذل و اوباش که حمایت‌های مردم و مسئولان را به همراه داشته برگ زرینی بر کارنامه درخشان نیروی انتظامی افزوده است.

این مقام ارشد انتظامی، سال 1400 را سال تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: تحول در حوزه‌های، فردی، یگانی و مدیریتی مورد تاکید است.

سردار رضایی اولین مولفه تحول در ماموریت‌ها را تحول در حوزه فرهتگ سازمانی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی فرمانده امنیت داخلی از مرز تا مرکز و موثرترین مولفه در امنیت ملی است لذا فرهنگ سازمانی باید در نیروی انتظامی تقویت شود.

به گفته وی، فرماندهان و مدیران انتظامی باید عرق و تعصب سازمانی را در نیروی انتظامی تقویت کنند و کارکنان انتظامی باید به پوشیدن لباس نیروی انتظامی افتخار کنند.

وی تاکید کرد: افتخار ما این است که تحت نظر ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا در سازمان مقدس نیروی انتظامی خدمت می کنیم از این رو عزت، کرامت و عزیز بودن نیروی انتظامی باید در بین مردم ارتقاء یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، تحول فردی و سازمانی را دومین مولفه تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی اعلام و اظهار داشت: تحول فردی موجب تحول در سازمان و در نهایت موجب تحول در بدنه سازمان می شود.

سردار رضایی با بیان اینکه باید همه فرماندهان و مدیران در درون سازمان نسبت به یکدیگر مثبت‌گرا و نسبت به دشمن منفی‌نگر باشند خاطرنشان کرد: سازمان نیروی انتظامی سازمان مقدسی است که با اعمال مثبت خود می‌توانیم آن را مثبت نگه داشته و ایثار و از خودگذشتگی را در آن تقویت کنیم.

وی تحول مدیریتی را سومین مولفه تحول در ناجا در سال 1400 عنوان کرد و بیان داشت: توجه به کیفی سازی ماموریت‌ها، آموزش در رده‌ها، بهره‌وری بهینه از سرمایه انسانی، تغییر تاکتیکی ماموریت‌ها از وظایف فرماندهان و مدیران است لذا برای تحقق این هدف بایستی اشراف اطلاعاتی و برآوردهای اطلاعاتی خودرا تقویت کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان مقابله با عناصر تهیه و توزیع قاچاق کالا را یکی از مهمترین ماموریت‌ها در سال جدید عنوان و با بهرگیری از تمایم ظزفیت‌ها درون و بورن سازمانی در راستای مقابله با  قاچاق کالا  با توجه نامگذاری شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول