اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعمال جریمه برای ۶۰ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ دستگاه خودرو جریمه و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو به مبدأ برگشت داده شدند.

اعمال جریمه برای ۶۰ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

اصغر زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با محدودیت‌های تردد در راه‌های استان اصفهان اظهار کرد: تمام راه‌های استان اصفهان از لحاظ تردد خودروها باز و عبور و مرور جریان دارد اما محدودیت‌های کرونایی در ۹ نقطه استان برقرار است، توسط دوربین‌های مدار بسته پلیس هوشمند و تیم‌های پلیس ورود و خروج خودروها به شهرهای استان از جمله شهرهای با رنگبندی کرونایی قرمز و نارنجی کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از بازدید هوایی پلیس راه استان اصفهان از شهرهای قرمز استان در روز ۱۲ فروردین خبر داد و افزود: تردد خودروها نسبت به روزهای گذشته کمتر شده بود اما توصیه می‌کنم که از تردد غیرضروری خودداری کنند، اعمال جریمه‌ یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب در شهرهای قرمز و نارنجی تا عادی شدن وضعیت برقرار است.

وی در پایان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو به مبدأ برگشت داده شده و به ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو نیز تذکر لسانی داده شد و ۶۰ دستگاه خودرو مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

انتهای پیام/ ۶۳۰۷۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول