اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آمادگی شهرداری قم برای حضور مردم در بوستان ها/ توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای حضور مردم در بوستان ها و پارک ها در روز طبیعت از آنان خواست شیوه نامه های بهداشتی را به احترام کادر بهداشت و درمان رعایت کنند.

آمادگی شهرداری قم برای حضور مردم در بوستان ها/ توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محسن میرهادی با اعلام این خبر اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ممنوعیت حضور مردم در بوستان ها و پارک ها در روز طبیعت منحصر به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی شد و از این رو این ممنوعیت در شهر مقدس قم با وضعیت زرد لغو شد.

وی افزود: بر این اساس، مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم خود را برای حضور شهروندان در بوستان ها و فضاهای سبز در روز طبیعت آماده کرده اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم همچنین با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در روز طبیعت اظهار کرد: خوشبختانه شهروندان در یک سال گذشته همکاری خوبی در کنترل بیماری کرونا با مسؤولان داشته اند و امیدواریم در روز طبیعت نیز از رفتارها و تجمعاتی که سلامتی آن ها را به خطر می‌اندازد، دوری کنند.

میرهادی با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم برای میزبانی از مردم در بوستان ها و در روز طبیعت خاطر نشان کرد: شهرداری مناطق هشت گانه و سازمان‌ هایی مانند آتش نشانی و  تخلفات شهری آمادگی کاملی برای خدمات رسانی در روز طبیعت دارند و برنامه ریزی های لازم نیز در این موضوع انجام شده است.

وی در عین حال شهروندان را به در خانه ماندن و عدم حضور در تجمع ها فراخواند و بیان کرد: ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی، ست های ورزشی و تندرستی و همچنین ست های بازی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم سپس سامانه 137 شهرداری را آماده دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات شهروندان اعلام کرد و گفت سامانه 137 از ابتدای تعطیلات به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات شهروندان بوده است و این آمادگی  برای روز طبیعت نیز وجود دارد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول