اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز ثبت نام انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در قم

ثبت نام از داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در چهار استان و از جمله استان قم روز سیزدهم فروردین آغاز می شود و تا روز نوزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انتخابات دومین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

از این رو داوطلبان حضور در این انتخابات میاندوره ای می توانند از ساعت 8 صبح روز سیزدهم فروردین ماه 1400 تا ساعت 18 روز نوزدهم فروردین ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

این انتخابات میاندوره ای علاوه بر قم در حوزه‌ های انتخابیه تهران، خراسان رضوی و مازندران هم برگزار می شود و داوطلبان آن استان ها هم می ‌توانند ثبت نام خود را در فرمانداری قم انجام دهند.

لازم است تا داوطلبان در زمان مراجعه به محل ثبت ‌نام، اصل و فتوکپی شناسنامه عکس ‌دار و کارت ملی و همچنین دو قطعه عکس 4*6 به همراه داشته باشند و سپس نسبت به تکمیل فرم پرسش ‌نامه اقدام کنند.

انتخابات دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قم برای انتخاب جانشین مرحوم آیت الله محمد یزدی در این مجلس برگزار می شود.

این انتخابات همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و همچنین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از استان ها روز بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2259

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول