اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جزئیات محدودیت تردد روز طبیعت در گرگان

فرماندار گرگان از مسدودشدن تفرجگاه‌های شهرستان گرگان در روز طبیعت خبر داد و گفت: «النگدره» و «هزارپیچ» به طور کامل مسدود خواهد شد.

جزئیات محدودیت تردد روز طبیعت در گرگان

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۰ روز ۱۳ فروردین ماه جاری محدودیت و ممنوعیت تردد و ورود به تفرجگاه‌های شهرستان گرگان اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: پارک جنگلی «النگدره» و منطقه گردشگری «هزارپیچ» به صورت کامل مسدود خواهد شد و تردد در محور «ناهارخوران» نیز با محدودیت خواهد بود و فقط ساکنان روستای زیارت اجازه تردد خواهند داشت.

فرماندار گرگان گفت: هرگونه اسکان و برپایی چادر در محور ناهارخوران ممنوع است و با همکاری پلیس و شهرداری با افراد متخلف برخورد خواهد شد و اجازه اسکان داده نمی‌شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: سایر نقاط گردشگری شهرستان گرگان همانند اصفهانکلاته، قرن‌آباد و نقاط مشابه نیز محدودیت تردد اجرا می‌شود و تردد فقط برای افراد بومی مجاز است.

وی اضافه کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم از هرگونه تجمع و حضور در تفرجگاه‌ها جدا خودداری کنند، متاسفانه طی روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد افراد بستری در سطح استان بوده‌ایم.

فرماندار گرگان بیان کرد: تقاضا داریم همانگونه که سال گذشته مردم همکاری بسیار خوبی داشتند امسال نیز این همکاری را داشته و اجازه ندهیم با حضور چند ساعته کنار همدیگر سلامتی خود و دیگران به خطر بیافتد.

انتهای پیام/83004
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول