اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساختار امنیتی کشور به درخت تنومندی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: درخت تنومند امنیت کشور که با پشتوانه مردمی شکل گرفته است، سد قدرتمند مقابله با تهدیدات است.

ساختار امنیتی کشور به درخت تنومندی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با تبریک هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) اظهار داشت: بزرگ‌ترین پشتوانه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشورمان مردمی هستند که همواره با اطلاع مشارکت در خلق و توسعه امنیت عمومی به یاری فرزندان خویش در عرصه صیانت از آرامش و اقتدار کشور شتافته‌اند.

وی با بیان این که حاصل تلاش‌های شبانه روزی متولیان امنیت را می توان در برقراری نظم عمومی و تبدیل ایران به "خانه امن" در پرآشوب ترین منطقه دنیا یعنی خاورمیانه به خوبی مشاهده کرد، خاطرنشان ساخت: با گذشت ۳۷ سال از تاسیس وزارت اطلاعات و عبور نظام از مسیرهای پر فراز و نشیب چهار دهه پرتلاطم پس از انقلاب، امروزه در حالی وارد گام دوم انقلاب شده و دهه پنجم انقلاب سپری می شود که حاصل تجربیات این ایام توانسته ساختار منسجم امنیتی کشور را به درخت تنومندی بدل سازد که ریشه هایش با اعتماد و پیوند عمومی و محبت و همبستگی اقشار اجتماعی گره خورده اند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس افزود: مقابله با اقدامات ضد امنیتی استکبارگران و سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به آنان که در جهت ناامن سازی کشور و مختل نمودن کارکردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در تلاشند، هیچ گاه متوقف نشده است و این هوشیاری با انسجام ویژه‌ای در کشور جریان دارد.

آشوری با ادای احترام به همه شهدای عرصه امنیت و اقتدار و سلامت کشور، از شهدای وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان به شهدای مظلوم و گمنامی یاد کرد که گاه حتی عروج و آسمانی‌شدن‌شان نیز در اوج بی‌خبری و گمنامی است و اجر آنها تنها در نزد خدای متعال است که جلوه‌گر می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول