اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 40 درصدی میزان تصادفات در تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش 40 درصدی میزان تصادفات در تعطیلات نوروز گفت: در این مدت 6 نفر بیشتر نسبت به سال قبل جان باخته‌اند.

افزایش 40 درصدی میزان تصادفات در تعطیلات نوروز

رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به دلیل افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان به کرونا در روزهای اخیر این آمار ناراحت کننده و نگران کننده است و از مردم درخواست داریم محدودیت‌های تردد و سازوکارهای بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد بحران استان در روز ۱۳ فروردین حضور در بوستان‌ها‌، پارک‌ها ، مراکز تفرجگاهی و فضای سبز ممنوع و با متخلفان برخورد خواهد شد.
 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش تصادفات جاده‌ای گفت: امسال 156 درصد میزان تردد در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است که این میزان دو ونیم برابر تردد سال گذشته است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش 40 درصدی میزان  تصادفات در تعطیلات نوروز نسبت به مشابه سال قبل گفت: در این مدت 6 نفر بیشتر نسبت به سال قبل جان باخته‌اند.
وی با اشاره به تغییر رنگ تعدادی از شهرهای استان در خصوص بیماری کرونا از مردم و شهروندان خواست: قوانین راهنمایی و  رانندگی و محدودیت‌های تردد را رعایت و پلیس را یاری کنند.

سردار جهانبخش با اشاره به اقدامات پلیس در ایجاد امنیت در ایام نوروز گفت: در تعطیلات نوروزی کلانتری‌ها بصورت ویژه و با گشت‌های مضاعف تلاش دارند تا امنیت شهروندان گرامی را فراهم کنند تا مردم در امنیت و آرامش بتوانند از تعطیلات نوروز استفاده کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، افزود: پلیس با تمام توان در تحقق فرامین مقام معظم رهبری انجام وظیفه می‌کند و با ایجاد امنیتی پایدار، شرایطی را فراهم خواهد آورد تا تولید کنندگان بتوانند در امنیت و آسودگی خاطر فعالیت کرده و با اقتدار با مخلان نظام اقتصادی کشور برخورد خواهد کرد.

 وی افزود: نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم، بی‌وقفه تلاش می‌کند و امیدواریم با ارتقای تعاملات خوب بین نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها بیش از پیش شاهد پیشبرد امورات به نحو شایسته و همچنین امنیت پایدار در شهر باشیم.

 فرمانده انتظامی استان زنجان داشتن امنیت مطلوب را علاوه بر مشارکت همه اقشار مختلف جامعه، نیازمند پلیسی کارآمد، علمی، هوشمند و مقتدر دانست و تصریح کرد: پلیس امروز یک پلیس علمی، موفق، ولایت مدار و توانمند که در تعالی این رویکرد، همواره آماده نقدپذیری و بهره‌گیری از دیدگاه دیگر افراد جامعه در ارتقای کیفی ماموریت‌های خود است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول