اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مرغ احتکار شده در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 50 کیلو گرم مرغ احتکاری در انباری غیرمجاز، در یکی از خیابان های شهر زاهدان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مرغ احتکار شده در زاهدان

حسین علیزاده مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مرغ در انباری به صورت غیر مجاز در یکی از مناطق و خیابان های شهر زاهدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس،  انبار مذکور شناسایی و تردد مسئول آن تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور نمانیدگان اداره صمت و پس از کسب هماهنگی قضائی با اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از محل مقدار یک تن و 50 کیلوگرم مرغ که اخیرا مسئول آن از یکی از استان های کشور خریداری و به صورت غیر مجاز آن را در محل انبار احتکار نموده است ، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش 300 میلیون ریالی اقلام احتکار شده کشف شده ،گفت: در این راستا  یک نفر متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دست اندرکاران تنظیم بازار، کنترل قیمت مرغ می باشد و در صورت توزیع خارج از شبکه در تنظیم قیمت ها اخلال و بی نظمی ایجاد خواهد شد، افزود: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع، غیر قانونی می باشد.


انتهاثی پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول