اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آژیر خطر کرونا در کهگیلویه نواخته شد

آژیر خطر موج جدید کرونا با قرمز شدن وضعیت کهگیلویه به صدا درآمد.

آژیر خطر کرونا در کهگیلویه نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با هدف آگاه‌سازی نسبت به شیوع کرونا و تهدید سلامت مردم آژیر خطر امروز در دهدشت نواخته شد.

دارا کریمی‌نژاد از قرمز شدن وضعیت کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رعایت نکردن مردم و جدی نگرفتن هشدار‌ها، وضعیت کرونا در شهرستان کهگیلویه قرمز شد و این مساله جای نگرانی دارد.

فرماندار کهگیلویه افزود: شرکت در مراسمات عزاداری، عروسی، تجمعات و دید و بازدید‌ها مهمترین عامل تبدیل وضعیت کرونا در شهرستان کهگیلویه است.

 

 

کریمی‌نژاد با بیان اینکه برای کنترل این بیماری در مبادی ورودی شهر‌های شهرستان محدودیت ورود و تردد اعمال شده است، اضافه کرد: محدودیت‌های تردد در سطح شهر‌ها و تعطیلی بازار و صنوف پرخطر از دیگر محدودیت‌هایی است که در شهرستان برای کنترل شیوع بیماری کرونا اجرا می‌شود.

وی به وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت هم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به پذیرش بیماران شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده در این بیمارستان، به شدت با کمبود فضای فیزیکی مواجه هستیم که یک بخش از بیمارستان تخلیه و برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی آماده شده و باز هم پاسخگوی حجم بالای مراجعات بیماران نیست.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه گفت: در این مرحله و اوج کرونا از مردم انتظار داریم با رعایت دستورالعمل‌ها و پرهیز از حضور در تجمعات ستاد مقابله با کرونا را یاری کنند تا بتوانیم از این پیک  با کمترین تلفات عبورکنیم.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول