اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار هم در نشست خبری شرکت نکرد/ پاشایی: لیگ با جام حذفی فرق دارد،مقابل استقلال نتیجه می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی جام حذفی برای ما یک دیدار تدارکاتی خوب بود ولی دیدار های لیگ برتر متفاوت است و .مطمئنا فردا به دنبال کسب نتیجه خوب مقابل استقلال هستیم.

تارتار هم در نشست خبری شرکت نکرد/ پاشایی: لیگ با جام حذفی فرق دارد،مقابل استقلال نتیجه می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش و استقلال شرکت نکرد تا  در شروع سال جدید مربیان در نشست های خبری شرکت نکنند.

حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال اظهار داشت: می‌دانیم استقلال تیم بزرگ و با شخصیتی است و در بهترین شرایطش در لیگ امسال قرار دارد چون نتایج خوبی در هفته های اخیر گرفته است. ما هم تیم با کیفیت و خوبی هستیم و در تمرینات و تعطیلات روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم و امیدوارم در قالب تیمی، جوانان پیکان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

وی در خصوص دیدار تکراری استقلال و پیکان در جام حذفی گفت: بازی جام حذفی با بازی فردا کاملا فرق دارد. جام حذفی برای ما یک دیدار تدارکاتی خوب بود ولی دیدار های لیگ برتر برای ما متفاوت است.مطمئنا فردا به دنبال کسب نتیجه خوب مقابل استقلال هستیم.

مربی پیکان در خصوص اینکه بازیکنان این تیم معتقدند در بازی جام حذفی به خاطر مشکلات داوری به استقلال بازی را واگذار کردند گفت: آن اتفاق گذشته است، در بازی قبل از داوری ضرر کردیم و لی مطمئن هستم تیم ما و تیم داوری کم اشتباه ترین نفرات بازی فردا هستند.

پاشایی در خصوص اینکه نقاط قوت استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند تاکید کرد: شاخصه تیم هایی مثل استقلال این است که بهترین نفرات را جمع می‌کنند. حتی ذخیره‌های این تیم انگیزه‌های بیشتری نسبت به بازیکنان اصلی دارند. ما اصلا نگاه نمی‌کنیم آنها بازیکن مصدوم یا کرونایی دارند و امیدوارم بتوانیم فردا نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای بازی با استقلال مصدومی دارند یا خیر گفت: متاسفانه در این هفته 2-3 بازیکن ما مصدوم شدند و امروز در محل تمرین تکلیف آنها مشخص می‌شود. محمد ابراهیمی را هم قطعا فردا در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول