اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رونق تولید در گرو پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است

امام جمعه رودان گفت: تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

رونق تولید در گرو پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به انتخابات پیش رو آنرا یک آزمایش الهی عنوان کرد و گفت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه انتخابات  قرار دهیم کشور از مشکلات رهایی می یابد.

وی حضور پررنگ در انتخابات را مایه ناامیدی دشمنان دانست و گفت: قطعا با حضور باشکوه نطفه یاس و تا امیدی در دل آنان کاشته می شود  و حربه های دشمنان در عرصه ها مختلف ناکام خواهد شد.

امام جمعه رودان با اشاره به شعار سال تصریح کرد: هرگاه مشکل تولید برطرف شود مشکل اشتغال نیز رفع می شود و در پی آن معضلات اجتماعی کم رنگ و ازدواج و شور و نشاط اجتماعی رواج پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام دری تاکید کرد: اگر تولید و اشتغال نباشد معضلات اجتماعی در کشور بیداد خواهد کرد.

امام جمعه رودان با بیان اینکه مانع زدایی ها و پشتیبانی ها دیگر امور مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند گفت: هرگاه روند یک تولید چند سال به طول به انجامد قطعا ضربه سنگینی به یک بخش مهم از جامعه و اقتصاد معیشت وارد می شود.

وی تصریح تاکید کرد: مسئولان باید بیش از پیش موانع پیش روی تولید را از سر راه بردارند و توان اقتصادی کشور را افزایش دهند.

دری گفت: با انتخاب یک دولت جدید، جوان و حزب الهی ان شا الله این مشکلات مرتفع خواهد شد.

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره امضای سند راهبردی ایران و چین گفت: امضای این سند یک موفقیت است چراکه امروز دشمنان بواسطه آن با ناراحتی موضع گیری های شدید را اتخاذ کرده‌اند.

وی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف تصریح کرد: این عزیزان در خط مقدم امنیت کشور هستند و مظلوم ترین شهدا، شهدای امنیت محسوب می شوند.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: مبارزه شبانه روزی با سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان، مقابله با گروه های داعشی و تکفری، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تلاش برای رفع مشکلات مردمی بخشی از اقدامات قابل ستایش سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول