اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

محدودیت‌های وضعیت نارنجی در مشهد اعلام شد/ مسافرین باید مشهد را ترک کنند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آخرین تصمیمات اتخاذ شده ستاد کرونا خراسان رضوی در خصوص محدودیت‌های وضعیت نارنجی در مشهد را اعلام کرد.

محدودیت‌های وضعیت نارنجی در مشهد اعلام شد/ مسافرین باید مشهد را ترک کنند

دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: براساس شرایط جدید کرونایی و وضعیت نارنجی مشهد، تعداد کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار، حداکثر تا یک سوم کاهش خواهد یافت؛ حداکثر نیمی از کارکنان سایر دستگاه‌ها می‌توانند در محل کار حضور داشته و نیمی دیگر باید اقدام به دورکاری کنند.

طبق گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماموریت‌های اداری غیرضروری در این شرایط لغو و جلسات با رعایت الزامات بهداشتی در فضای سربسته حداکثر با تعداد ۲۰ نفر قابل برگزاری است.

وی افزود: مشاغل گروه‌های سه و چهار به طور کامل و به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود، این شرایط با نظر و تشخیص وزارت بهداشت قابل تسهیل و یا تشدید است.

رحیمی در خصوص وضعیت تردد خودروها در شرایط نارنجی عنوان کرد: ورود خودرهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی به سایر شهرها و همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی به طور کامل ممنوع است و متخلفین در هر ۲۴ ساعت به میزان ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تردد خودروهای شخصی نیز مانند روزهای گذشته درسطح شهر از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح به استثنای خودروهای مجاز با تایید فرمانداری ممنوع است و جریمه ۲۰۰ هزارتومانی را به همراه خواهد داشت.

رحیمی در خصوص فعالیت‌های آموزشی نیز گفت: تمامی فعالیت‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها و موسسات و آموزشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و نیز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مساجد و مراسم آیینی و مذهبی نیز به طور کامل تعطیل خواهد بود.

مسافرین باید مشهد را ترک کنند

رییس پلیس راه خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه هنوز از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغیه‌ای بابت تغییر وضعیت مشهد به ما اعلام نشده، اظهار کرد: همچنین تا این لحظه ستاد کرونای استانی و پلیس راهور ناجا کشور در خصوص مشهد به ما چیزی ابلاغ نکرده است.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: اگر مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهرهای قرمز و نارنجی، مسافرین مکلفند طی بازه زمانی ۷۲ ساعته شهر را ترک کنند در غیر این صورت به ازای هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از این پس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به مشهد و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از مشهد ممنوع است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول