اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل محمدی: کار راحتی مقابل پدیده نداریم/پرسپولیسی ها مرد روزهای سخت هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار راحتی مقابل پدیده نداریم اما برای کسب پیروزی به مشهد آمده ایم.

گل محمدی: کار راحتی مقابل پدیده نداریم/پرسپولیسی ها مرد روزهای سخت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی درباره بازی پدیده و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم امسال برای همه ایرانی‌ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد هواداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و همچنین مسیر رسیدن به هتل در کنارمان بودند.

وی افزود: مشهد همیشه برای من شهری خاطره‌انگیز و دوست داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. هواداران مشهدی جزو بهترین‌ها هستند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر هم می‌‌شوند.

گل‌محمدی تصریح کرد: مثل همیشه تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی و  بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته‌ایم و یک بازی دوستانه هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

وی افزود: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ این اولین بازی است و قطعا بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند با تمام وجود در خدمت تیم هستند. 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنیم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و هواداران حتی حاضرند از جانشان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان‌شاءالله کسب پیروزی به اینجا آمده‌ایم و امیدوارم با یک بازی حساب شده بتوانیم پیروزی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول