اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۲۵۰ مورد از مبتلایان به کرونا در مسجدسلیمان مسافر بودند

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان گفت: براساس بررسی و تحلیل انجام شده به دنبال افزایش موارد بیماری در شهرستان ۲۵۰ مورد از بیماران کشف شده کسانی بودند که علیرغم صدور هشدارها، از شهرستان و استانهای دیگر وارد مسجدسلیمان شدند.

۲۵۰ مورد از مبتلایان به کرونا در  مسجدسلیمان مسافر بودند

پرویز زمانپور سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: بر اساس بررسی و تحلیل انجام شده به دنبال افزایش موارد بیماری در شهرستان ۲۵۰ مورد از بیماران کشف شده کسانی بودند که پروتکل‌های بهداشتی را نادیده گرفته و علیرغم صدور هشدارهای لازم از شهرستان و استانهای دیگر وارد مسجدسلیمان شدند.

وی گفت: متاسفانه بار مضاعفی بر دوش همکاران ما در حوزه سلامت وارد نموده از طرفی باعث ابتلای حدود ۲۱۰ فرد در تماس از بستگان خود در مسجدسلیمان شده است.

زمانپور تصریح کرد: این افراد ضمن اینکه باعث تحمیل هزینه‌های قابل ملاحظه از قبیل هزینه‌های بستری، درمان و هزینه انجام آزمایشات، نمونه برداری و غیره شده که بیانگر عدم کنترل مناسب مبادی ورودی و خروجی شهرستان است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان گفت: از متولیان امر ضمن تقدیر و تشکر به خاطر زحماتی که تاکنون صورت گرفته، این انتظار وجود دارد که کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان را جدی‌تر دنبال کرده و از دستگاه‌های متولی خواستاریم در این زمینه جدیت بیشتری داشته باشند تا انشالله شاهد کنترل روند افزایشی این ویروس در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول