اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام‌جمعه بوشهر: قیمت همه اجناس موجود غیرواقعی است

امام جمعه بوشهر گفت: مسؤولان باید در عرصه کنترل بی‌رویه گرانی‌ها تدابیر لازم و نظارت کافی داشته باشند؛ به اذعان همه کارشناسان قیمت عرضه کالا غیرواقعی و فراتر از ارزش آن است.

امام‌جمعه بوشهر: قیمت همه اجناس موجود غیرواقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در پیام آدینه امروز خود اظهار داشت: یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی، امید به گشایش و تلاش برای آینده است. امیدواری به آینده و عبور از مشکلات و رسیدن به مدارج موفقیت نشان از ایمان، توکل به خداوند و مایه حیات زنده و کوشش در این باره است.

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید گفت: پشتیبانی و رفع موانع تولید در عرصه رشد اقتصاد ایران بر اساس طرح اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و این باید در عمل دیده شود و در حد حرف و مصوبات متوقف نگردد.

وی افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری به جهت اهمیت وظایف و اختیارات رئیس‌جمهور بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و این مردم هستند که در این عرصه نقش‌آفرین بوده و مسؤولیت مهمی به عهده دارند. حضور پرشور و سراسر شعور و با بصیرت بسیار کارساز و مؤثر است.

نماینده لی فقیه در استان بوشهر در خصوص پیک چهارم کرونا در بوشهر تصریح کرد: متأسفانه همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد و توسط کارشناسان هم به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و هم به مردم عزیز هشدار داده شده بود اکثر استان‌های کشور در شرایط خیز چهارم گرفت و در آغاز سال فضای زندگی مردم دچار مشکلات جدیدی گردیده است.

وی ادامه داد: تصویب و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بازدارنده از شیوع بیماری کرونا، نظارت جدی بر حسن اجرای آن، فرهنگ‌سازی مراعات دستورالعمل‌ها به شیوه‌های تبلیغی و اجرایی واکسیناسیون گسترده و عمومی از کارهایی است که باید توسط مسؤولان امر پیگیری شود.

صفایی بوشهری با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: اکنون‌که در ابتدای سال جدید و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستیم، مسؤولان باید در عرصه کنترل بی‌رویه گرانی‌ها تدابیر لازم و نظارت کافی داشته باشند. به اذعان همه کارشناسان قیمت عرضه کالا غیرواقعی و فراتر از ارزش آن است.

وی تأکید کرد: از همه مردم عزیز استان بوشهر تقاضا دارم مانند همیشه در این شرایط به همنوعان خود به‌ویژه اقوام، همسایه‌ها و مردم نیازمند کمک کنند تا از فشارهای معیشتی آنان کاسته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول