اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فیلم| گروه‌های جهادی حمایت تخصصی می‌شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با اشاره به اهمیت تخصصی شدن گروه‌های جهادی سپاه الغدیر، گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی به منظور تقویت بنیه گروه‌های جهادی تخصصی در استان یزد راه‌اندازی شد.

فیلم| گروه‌های جهادی حمایت تخصصی می‌شوند

سرهنگ مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که مردم داری و مردم یاری از جمله اولویت‌های اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در استان یزد نیز اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مشاغل خرد و کوچک در دستور کار ویژه بسیج سازندگی سپاه الغدیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان یزد، افزود: آموزش برای راه‌اندازی کسب و کارهای خرد، ارائه تسهیلات بانکی و تسهیل کردن فرآیند ایجاد و تثبیت اشتغال از جمله اقداماتی است که در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی در یزد انجام می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با بیان این که منبع خدمات رسانی سپاه الغدیر از قرارگاه اقتصاد مقاومتی آغاز می‌شود، گفت: مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی سه رویکرد جدی این قرارگاه در استان یزد است.

سرهنگ صادقی ارائه جهزیه تمام ایرانی، بسته معیشتی، بسته‌های بهداشتی و کمک در زمینه ازدواج را از دیگر خدمات قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان یزد دانست و بیان کرد: ارائه الگوی ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی یکی از مهمترین خدمات قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر برای ساماندهی شرایط اقتصادی مردم است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد معرفی ظرفیت‌های مختلف گروه‌های جهادی در هر شهرستان را از دیگر اهداف تعیین شده در راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: فرآینده آموزش و ارائه تسهیلات ایجاد اشتغال در هر شهرستان متناسب با ظرفیت موجود تعیین و ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های ایجاد اشتغال سپاه الغدیر با هدف کمک به اشتغالزایی خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت خود را آغاز کرده و ارائه خدمات از صفر تا ۱۰۰ را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد راه‌اندازی مجمع خیرین جهادگر بسیجی را از دیگر اقدامات انجام شده در قرارگاه اقتصاد مقاومتی این استان دانست و بیان کرد: این مجمع با هدف آموزش، مشاوره و پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد اشتغال پایدار راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول