اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گزینه‌های خرید بارسلونا در صورت عدم جذب هالند ؛ ستاره مورینیو در صدر لیست

اولویت بارسلونا در تابستان کنونی جذب ارلینگ هالند در کنار تمدید با مسی است ولی اگر نتوانست ستاره دورتموند را به خدمت گیرد برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس تلاش خواهد کرد.

گزینه‌های خرید بارسلونا در صورت عدم جذب هالند ؛ ستاره مورینیو در صدر لیست

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجشنبه شب، شب مهمی برای ارلینگ هالند بود و مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن به اسپانیا رفت و با باشگاه بارسلونا و رئال مادرید دیدار کرد تا در خصوص انتقال در تابستان با این 2 غول اروپا صحبت کند.باشگاه بارسلونا امیدوار است تا بتواند خرید بزرگ خود در تابستان را با جذب ارلینگ هالند به ثبت رساند و باعث شود تا لئو مسی در نیوکمپ بماند.

به گفته رسانه‌های اسپانیایی خود هالند خواهان بازی در لالیگا است و می‌خواهد با بازی در اسپانیا به پیشرفت خود ادامه دهد. از طرف دیگر پپ گواردیولا روز گذشته صراحتاً اعلام کرد که هیچ مهاجمی را خریداری نخواهد کرد زیرا که قیمت آنان بسیار بالا خواهد بود. هالند در پنجره تابستانی کنونی 150 میلیون یورو ارزش دارد و باید دید باشگاه‌هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید چگونه با رایولا و دورتموند برای خرید این ستاره 20 ساله مذاکره خواهند کرد.

جلد امروز اسپورت به خرید هالند از سوی بارسلونا اختصاص داده شد و این رسانه کاتالونیایی نوشت که لاپورتا در اندیشه این است که هر طور شده بتواند ستاره نروژی را به خدمت گیرد.

البته بارسلونا به فکر گزینه‌های دیگر نیز است و می‌خواهد اگر نتوانست هالند را به خدمت گیرد، انتقال بزرگ دیگری را به ثبت رساند.اسپورت از لائوتارو مارتینز بازیکن اینترمیلان و هری کین ستاره تاتنهام نام برد و نوشت که بازیکن مورینیو در صدر لیست قرار دارد ولی مشکل اصلی مذاکره با «دنیل لیوی»، رئیس باشگاه اسپرز است. البته از لوکاکو نیز به عنوان گزینه خرید بارسلونا نیز نام می‌برند ولی شانس خرید این بازیکن کمتر در رسانه‌های کاتالونیایی گزارش شده است. 

پس از حذف عجیب و شکست تحقیرآمیز تاتنهام در لیگ اروپا مقابل دیناموزاگرب، هری کین به گفته رسانه اکسپرس انگلیس خواهان جدایی از تیم لندنی است و لیوی این بازیکن را به انگلیسی‌ها نخواهد داد. به همین دلیل بارسلونا امیدوار است که با حذف منچسترسیتی، بتواند هری کین را در صورت عدم جذب هالند به خدمت گیرد.البته این بازیکن 27 ساله که جزو ستاره‌های برتر جزیره محسوب می‌شود و کاپیتان تیم ملی انگلیس لقب گرفته است، ارزش زیادی دارد و باید دید لاپورتا در مذاکره با لیوی چگونه می‌تواند این بازیکن را به خدمت گیرد.

نکته مهم حسابرسی اقتصادی باشگاه بارسلونا است که اکنون وضعیت مناسبی ندارد. این تیم بیش از 1.17 میلیارد یورو بدهی دارد و هنوز مشخص نیست که بتواند خرید بزرگی در این تابستان انجام دهد. اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو، ممفیس دپای و جینی واینالدوم دیگر گزینه‌های خرید بارسلونا هستند که به دلیل اتمام قرارداد آنها در تابستان، جذب آنها آسان‌تر خواهد بود و بارسلونا تنها باید با آنها در خصوص حقوق و دستمزد مذاکره کند.

از امشب دیدارهای اروپایی و مخصوصا در لالیگا نیز ادامه پیدا خواهد کرد و بارسلونا دوشنبه شب میزبان وایادولید خواهد بود. در جدول لیگ اسپانیا اتلتیکومادرید با 66 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با 62 و رئال مادرید با 60 در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول