اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

93 مورد امدادرسانی به مردم در طرح نوروزی امسال

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به فعالیت 43 پایگاه و پست سلامت در گیلان، گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون 93 مورد امدادرسانی به مردم ارائه‌شده است.

93 مورد امدادرسانی به مردم در طرح نوروزی امسال

سیاوش غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت جمعیت هلال‌احمر گیلان در نوروز امسال، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۴۳ پایگاه و پست امداد و نجات در سراسر استان به‌صورت شبانه‌روزی توسط بیش از ۲۰۰ نفر خدمات امداد و نجات ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۳ مورد امدادرسانی در طرح نوروزی امسال تاکنون در گیلان ارائه‌شده است، افزود: ۶۹  مورد خدمات حوزه حوادث ترافیکی و جاده‌ای، ۹ مورد خدمات حضوری، ۱۰ مورد خدمات درون‌شهری و پنج مورد حوادث گروه کوهستان به خدمات گیرندگان ارائه‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه تاکنون به ۱۸۳ نفر خدمات امدادی داده شد، گفت: یک بالگرد امدادی نیز در فرودگاه رشت مستقر بوده و همچنان در مأموریت هست.

غلامی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر گیلان شبانه‌روزی در خدمت مردم هست، افزود: مرکز کنترل و پاسخ به عملیات جمعیت هلال‌احمر گیلان به‌صورت ۲۴ ساعته با شماره ۱۱۲ آماده خدمات‌رسانی است.

وی همچنین به طرح غربالگری و کنترل مبادی کشور در مرز آستارا اشاره کرد و افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گمرک، برای یک هزار و 599 نفر تب سنجی و تست راپید انجام‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان همچنین با اشاره به مشارکت جمعیت هلال‌احمر در پایداری سلامت و مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، گفت: در مرز آستارا به آن دسته از مسافرانی که ماسک و دستکش نداشتند، به‌صورت رایگان ماسک و دستکش در اختیارشان قرارگرفته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول