اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رونمایی از لوگو و مدال‌مسابقات بین المللی جام امام رضا/صالحی امیری: دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است

مراسم رونمایی از لوگو و مدال‌های مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا علیه السلام با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

رونمایی از لوگو و مدال‌مسابقات بین المللی جام امام رضا/صالحی امیری: دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این مراسم رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک، عبدی افتخاری عضو هیأت اجرایی، پیمان فخری، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و دیگر مسئولان این فدراسیون حضور داشتند.

صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در این مراسم اظهار داشت: از ۳۰ کشوری که دعوت کردیم، ۱۵ کشور اعلام آمادگی کردند که تاکنون ۱۰ کشور لیست خود را نیز ارسال کرده اند. همه کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، هدفشان کسب ورودی المپیک است و به همین دلیل، رقابت‌های جام امام رضا در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نخستین مسابقه‌ بین‌المللی در ایران است که در فضای باز برگزار می‌شود. در ابتدا دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا مخالف بود، اما در نهایت موافقت شد و این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهانی هم به ثبت رسیده است.

*صالحی امیری: باور دارم دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است

همچنین صالحی امیری اظهار داشت: اینکه اولین جلسه رسمی سال جدید با دوومیدانی آغاز می‌شود، این پیام را دارد که وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت همه جانبه از این رشته دارند. انتخاب مکان مسابقات یعنی شهر مشهد و همچنین گرامیداشت قهرمان سابق اقدام ارزنده‌ای است. ما در سال جدید براساس شاخص‌هایی که دسته بندی کرده‌ایم، دوومیدانی در گروه اول است و افزایش بودجه فدراسیون را خواهیم داشت. شخصا باور دارم که دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است. فراموش نکنیم که باید قدردان مدیران قبلی از گذشته تا امروز باشیم. دوومیدانی با کسب سهمیه های جدید، امید ما در مسابقات پیش‌رو است. بنابراین نگاه باید برای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ باشد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی که در فدراسیون شکل گرفته، همگرایی و اتحاد است. باید قدردان حامیان فدراسیون باشیم که کمک زیادی کرده‌اند. اراده کمیته ملی المپیک بر حمایت از دوومیدانی است و باور دارم کن این رشته در آینده‌ای نه چندان دور در آسیا و جهان خواهد درخشید. ما می‌خواستیم این پیام را امروز منتقل کنیم که دوومیدانی در اولویت قرار دارد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیک هم گفت: خوشحالم که این مسابقات با یاد باغبان‌باشی انجام می‌شود. ما قهرمانان را زود فراموش می‌کنیم، اما در سال‌های اخیر در کمیته المپیک تلاش شده که به پیشکسوتان ارج نهاده شود. ما در سال المپیک هستیم. دوومیدانی ایران تاکنون دو سهمیه گرفته و امیدواریم در مسابقات بین‌المللی مشهد هم سهمیه های دیگری را کسب کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول