اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

خطر لغو در کمین مسابقات تنیس آزاد فرانسه

با توجه به شیوع کرونا احتمال لغو مسابقات تنیس آزاد فرانسه وجود دارد.

خطر لغو در کمین مسابقات تنیس آزاد فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس، ژیل مورتون رئیس فدراسیون تنیس فرانسه پیش از این فکر می‌کرد مسابقات تنیس آزاد این کشور طبق برنامه روزهای 24 می تا 7 ژوئن (3 تا 17 خرداد) برگزار می‌شود اما پس از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جهان و همین طور فرانسه، برگزاری مسابقات تنیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه روز چهارشنبه در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به مردم این کشور از آغاز سومین قرنطینه ملی در اقدامی ناامیدکننده برای متوقف کردن موج مرگبار ویروس کرونا خبر داد. این تصمیم‌گیری پس از هشدار پزشکان مبنی بر تحت فشار قرار گرفتن بیمارستان‌های محلی گرفته شد.

مورتون رئیس فدراسیون تنیس فرانسه در این باره گفت: در حال حاضر طبق برنامه مسابقات برگزار می‌شود اما اگر قرار باشد 2 ماه قرنطینه اعلام شود در این صورت ما باید اقدامات ضروری را انجام دهیم. بدترین حالت لغو کامل مسابقات است اما من جرات این تصور را ندارم.

مسابقات تنیس آزاد فرانسه قبلا به خاطر ویروس کرونا دچار مشکلاتی شد. این مسابقات سال گذشته چند ماهی به تعویق افتاد که انتقاداتی را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: ما در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای برگزاری رولان گاروس در سال 2021 هستیم اما باید ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود. وضعیت فعلی به هیچ وجه اطمینان بخش نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول