اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ۵۸ درصدی دستگیری سارقان در تویسرکان

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش ۱۴۴ درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش ۵۸ درصدی دستگیری سارقان در ۱۲ روز ابتدای سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۵۸ درصدی دستگیری سارقان در تویسرکان

نبی شکرویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌های هدفمند و اجرای طرح‌های مثبت در سطح شهر تویسرکان و با پایش اطلاعاتی و انجام پبش‌بینی‌های لازم در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم، از یکم تا ۱۲ فروردین ماه تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ شاهد افزایش ۱۴۴ درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش ۵۸ درصدی دستگیری سارقان در مجموع سرقت‌ها نسبت به نوروز ۹۹ بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۳۰ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت در ۱۲ روز تعطیلات نوروز،گفت: مجموع این آمار مهر تأییدی است بر بهبود عملکرد مثبت پلیس تویسرکان که در سایه برنامه‌ریزی‌های هدفمند و زحمات مأموران انتظامی و همچنین همراهی و همکاری شهروندان با پلیس حاصل شده است.

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به توسعه تکنولوژی و پیچیدگی جرایم به ویژه سرقت‌ها، لزوم آموزش همگانی، بکارگیری توصیه و هشدارهای پلیسی و دقت در نگهداری از اموال را مهمترین امر در پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم برشمرد

وی همکاری و مشارکت مردم را در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت مهم دانست و بیان کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم بوده و تعامل با شهروندان در برقراری امنیت یک امر اجتناب ناپذیر است و اقدامات اجتماعی، مکمل خوبی برای اقدامات انتظامی هستند.

شکرویسی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت در جامعه را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول