اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

فومنی: باید اصلاح در اصلاحات صورت دهیم/ چهره‌های تکراری اصلاحات بازنشسته شوند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: وقت آن رسیده که چهره‌های تکراری اصلاحات بازنشسته شوند؛ تا کی قرار است آقایانی که در دولت آقای هاشمی یا خاتمی وزیر بوده‌اند مجدداً وزیر، مدیر و یا رئیس جمهور باشند؟

فومنی: باید اصلاح در اصلاحات صورت دهیم/ چهره‌های تکراری اصلاحات بازنشسته شوند

محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به استراتژی حزب خود اظهار داشت: این حزب در هر سه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری نامزد اختصاصی معرفی خواهد کرد.

وی افزود: استراتژی‌ ما در انتخابات ریاست جمهوری این است که اصلاح در اصلاحات صورت دهیم؛ ‌چراکه معتقدیم باید دگرگونی‌های و همچنین تغییر و تحولات بنیادینی در جریان اصلاحات صورت بگیرد و ما برای آن حرف نو و راهبرد جدیدی داریم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اظهار داشت: اصلاحات با حمایت خود از روحانی سرمایه اجتماعی خود را امروز از دست داده است؛ باید تلاش کرد اعتماد از دست رفته مردم را دوباره احیا کنیم اما باید نخست احیاگر جریان جدیدی در اصلاحات باشیم تا بتوانیم در انتخابات آینده تأثیر به سزایی بگذاریم.

فومنی خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که چهره‌های تکراری اصلاحات بازنشسته شوند و میدان را برای تازه نفس‌ها آماده کنند. تا کی قرار است آقایانی که در دولت آقای هاشمی یا خاتمی وزیر بوده‌اند مجدداً وزیر، مدیر و یا رئیس جمهور باشند. پس چه زمانی قرار است نوبت به نسل جوان و تازه نفس اصلاحات برسد؟

وی ادامه داد: انتقاد ما به جریان اصلاحات و اصلاح در اصلاح طلبی بر همین اصل تأکید دارد، هر چند نگاه به سرمایه اجتماعی و حمایت از هویت اصلاح طلبی نیز باید مدنظر باشد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اظهار داشت: متأسفانه کاندیداهایی که اکنون در جریان اصلاحات مطرح هستند توانایی لازم برای اداره یک دکه روزنامه فروشی را هم ندارند، چگونه می‌خواهند کشور را اداره کنند، بنابراین باید با اندیشه و تفکرات نویی وارد انتخابات شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول