اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شعار امسال مسؤولیت همگان را برای حمایت از تولید سنگین‌تر کرده است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: شعار امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» بی‌تناسب با شعار سال‌های گذشته نیست و فرمان مقام معظم رهبری وظیفه همگان را برای حمایت بیشتر از تولید، سنگین‌تر کرده است.

شعار امسال مسؤولیت همگان را برای حمایت از تولید سنگین‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک سال جدید، اظهار کرد: امید است خدماتی که در سال گذشته انجام شد، مورد قبول درگاه حق و رضایت مردم باشد.

وی گفت: خداوند را شاکریم بر همه رحمت‌هایش که مهم‌ترین آن لطف بی‌بدیل در قبال فرصت دوباره‌ای است که با شروع سال جدید به ما عطا شد؛ از دست دادن فرصت‌ها مایه غم و اندوه است، پس باید از فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم.

امام جمعه قرچک افزود: بصیرت رهبری یکی از عوامل عدم رشد، توفیق و توسعه کشور را عدم حمایت و مانع تراشی برای رونق تولید می‌داند؛ لذا باید در قرچک که دارای شهرک صنعتی در حال رشد است با همه وجود و قوا برای توسعه و پیشبرد امور سرمایه‌گذاران تلاش کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: شعار امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» بی‌تناسب با شعار سال‌های گذشته نیست و فرمان مقام معظم رهبری وظیفه همگان را برای حمایت بیش از پیش از تولید، سنگین‌تر کرده است.

وی در ادامه به ضرورت رعایت اخلاق اشاره کردو یادآور شد: در جامعه اسلامی، زندگی اجتماعی بدون دستگیری از یکدیگر، همدلی و اتحاد امکان‌پذیر نیست، لذا سعی کنیم در سال جدید نیز اهل گذشت و تعامل بوده و آبروداری کنیم که اگر بدون توجه به مسائل و فضائل انسانی باشیم اول خودمان ضربه خواهیم خورد.

امام جمعه قرچک در پایان از مدیریت و حمایت‌های فرماندار از ارگان‌ها و نهادها و اقدامات شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا که حاصل همکاری همه ادارات و عوامل امنیت بهداشت و سلامت از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه، بخشداری و دهیاری‌ها، ائمه جماعات، هیئات مذهبی، اصناف، دانشگاه‌ها و اقشار مختلف است، قدردانی کرد. 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول