اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مطالبات جدید کارگروه مبارزه با کرونای بسیج اساتید اصفهان اعلام شد

مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس (کووید 19) بسیج اساتید استان اصفهان، با بیان این که بی‌برنامگی مشهود برای تعطیلات نوروز و رنگ‌بندی نمادین، نتیجه‌اش سفرهای میلیونی مردم با طیب خاطر به اقصی نقاط ایران است که در آینده نزدیک همه‌ی ایران قرمز می‌شود، به سه مطالبه اساسی این کارگروه اشاره کرد.

مطالبات جدید کارگروه مبارزه با کرونای بسیج اساتید اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، حمیدرضا خدایی اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت ۶۱۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند که ۱۰ درصد بیشتر از هفته‌ ماقبل بود، همچنین در هفته‌ای که گذشت بیش از ۶۶ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند که ۲۶ درصد بیشتر از هفته‌ ماقبل آن است.

مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس(کووید ۱۹) بسیج اساتید استان اصفهان بیان داشت: همین طور تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها بیش از ۳۵۰۰ نفر افزایش یافته، که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این‌ها گوشه‌ایی از پیامدهای خیز چهارم نسخه‌ جهش یافته‌ ویروس و حاصل مجموعه‌ایی از ایده‌پردازی‌های غلط، فقدان تصمیم‌سازی و بصیرت‌ مدیران بهداشتی کشور و عدم اراده‌ تصمیم‌گیری صحیح مسؤولانی است که می‌خواستند با دستورات دولتی جلوی سرایت ویروس را بگیرند.

خدایی افزود: جالب است که تمام تصمیم‌های الزام‌آور مخصوص روزهای تعطیل است؛ شاید دوستان فکر می‌کنند ویروس روزهای تعطیل را برای انتقال انتخاب می‌کند؛ در این خلأ چندباره‌ فکری و کنشی صاحبان قدرت، ویروس نه منتظر ایده‌پردازی ماند و نه دستورات دولتی.

مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس(کووید ۱۹) بسیج اساتید استان اصفهان گفت: بالاترین مقام بهداشتی کشور نیز با یادآوری قسم خورده شده‌ خود بابت صبوری مردم، می‌گوید که روزهای سختی در پیش است، خدا یاری کند تا در نمانیم.

وی ادامه داد: گویا هنوز دولتمردان از ۳ خیز قبلی کرونا و هزاران پدیده‌ ضد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گذشته، نیاموخته‌اند که نگاه مردم به رفتار آن‌ها است.

خدایی بیان کرد: حرکت شتاب‌زده و عادی‌سازی غیرعادی بازگشایی‌ها در اردیبهشت ۹۹، بازگشایی شتابزده‌ مدارس در شهریور ۹۹، سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ برخی مسؤولان، تصمیم به بستن سینماها و باز کردن آن‌ها تنها در دو روز، به دنبال آن بی برنامگی مشهود برای تعطیلات نوروز و رنگ‌بندی نمادین شهرها که هنوز اکثر مردم شاخص‌های آن را نمی‌دانند، نتیجه‌اش سفرهای میلیونی مردم با طیب خاطر به اقصی نقاط ایران می‌شود.

مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس(کووید ۱۹) بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: و آن‌گاه برای روز طبیعت تصمیم می‌گیریم، برادران دینی من روزهای بعد از روز طبیعت هم وجود دارد که باید دیده می‌شد و نشد، سرعت واکسیناسیون از سرعت حرکت لاک پشت کندتر است، تکلیف افرادی که اکنون مبتلا می‌شوند، چیست؟

وی عنوان کرد: این افراد دارو می‌خواهند، دانشمندانی در همین کشور ادعای تولید داروی شیمیایی دارند؛ حداقل پشتیبانی و مانع‌زدایی کنید تا این داروها تولید انبوه شود.

خدایی تصریح کرد: برای روزهای کاری و غیر تعطیل چاره‌اندیشی اساسی کنید، محدودیت شدید و واقعی در شهرها با پوشش اجتماعی و اقتصادی وسیع، حداقل برای یک ماه می‌تواند در سال ۱۴۰۰ خاطره‌ خوبی از دولت برای مردم به جا بگذارد.

انتهای پیام/ ۶۳۱۱۹/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول