اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کنگان مجهز به سیستم پایش تصویری شد

شهردار کنگان از اجرای پایش تصویری در مبادی ورودی و خروجی سطح شهر جهت کنترل ترافیکی بندر کنگان خبر داد.

کنگان مجهز به سیستم پایش تصویری شد

رحیم جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع بحث کنترل و پایش ترافیکی شهرها این مهم در دستور کار شهرداری کنگان قرارگرفته شد و اولین شهرداری استان بود که شهر کنگان را به دوربین‌های ترافیکی و پایش‌های تصویری شهری تجهیز کرد.

شهردار بندر کنگان افزود: این مهم با تصویب در شورای اسلامی شهر کنگان و مساعدت‌های فرماندار شهرستان و  با تبادل‌نظر و همفکری با پلیس راهور شهرستان و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، محورهای پرخطر به سامانه‌های پایش تصویر خودکار مجهز شد.

شهردار بندر کنگان اصلی‌ترین هدف ورود شهرداری به این حوزه را ایجاد امنیت برای شهروندان برشمرد و یادآور شد: هر طرحی که موجب آرامش روانی و ایجاد امنیت در شهروندان شود، در شهرداری از آن استقبال خواهد شد، چراکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و رفع بخشی از آلام و نگرانی‌هایشان در حوزه امنیت، از وظایف شهرداری بوده است.

شهردار کنگان عنوان کرد: تجهیز شهرداری به اتاق دیتاسنتر و مانیتورینگ و پایش مداوم تصویری شهر از ساختمان شهرداری نیز برای اولین بار در سطح شهرهای استان صورت می‌پذیرد.

جمالی افزود: پلیس راهور و دستگاه‌های انتظامی از جمله بهره‌برداران این سامانه می‌باشند که باعث کنترل جریان ترافیک و در نهایت افزایش امنیت عابرین پیاده و همچنین افزایش امنیت اجتماعی شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول