اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نقشه اصلی بارسلونا برای جذب هالند

بارسلونا امیدوار است با رسیدن دورتموند به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده در تابستان 2022 برای خرید ارلینگ هالند تلاش کند.

نقشه اصلی بارسلونا برای جذب هالند

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا به دلیل شرایط اقتصادی کنونی و بدهی 1.17 میلیارد یورویی در حال حاضر قادر به پرداخت 150 میلیون یورو برای خرید ارلینگ هالند از دورتموند نیست و به همین دلیل نقشه دیگری برای جذب او دارد. به نقل از اسپورت کاتالونیا، آبی‌اناری‌ها می خواهند خرید هالند را یک سال به تعویق اندازند تا بتوانند او را با قیمتی نصف شده یعنی 75 میلیون یورو جذب کنند.

البته این ایده برای بارسایی‌ها ریسک‌هایی دارد و ممکن است در تابستان امسال این بازیکن به تیم حریف یعنی رئال مادرید و یا باشگاه‌هایی در جزیره مثل منچسترسیتی، منچستریونایتد و یا لیورپول بپیوندد.

از طرفی قیمت هالند نیز ممکن است کاهش یابد زیرا این بازیکن صراحتا اعلام کرده که می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده بازی کند. به همین علت اگر دورتموند در این فصل نتواند در جمع 4 تیم برتر بوندس لیگا قرار گیرد، هالند این تیم را ترک خواهد کرد و این سبب خواهد شد که قیمت پیشنهادی دورتموند نیز کاهش یابد. 

به همین دلیل بارسلونا امیدوار است که دورتموند بتواند راهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده شود و هالند در این باشگاه بماند. از طرف دیگر بارسا می‌داند که اولویت رئال خرید امباپه است و پس از ستاره پاریس می‌خواهد مهاجم گلزن بوندس لیگا را خریداری کند. به همین علت بارسا می‌خواهد با بازار گرمی کاری کند تا هالند نتواند راهی مادرید شود. از طرف دیگر پپ گواردیولا صراحتا اعلام کرده که هالند را در تابستان کنونی خریداری نخواهد کرد و همین مسئله باعث شده تا این ایده بارسایی‌ها قوت گیرد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول