اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دیوان استاد سیدرضا موید زیر چاپ رفت/ نیمه رمضان، زمان جدید عرضه

مدیرعامل مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) گفت: این مجمع با همکاری جمعی از شاعران و توسط بنیاد دعبل خزاعی، دیوان استاد سیدرضا موید را در ۳ جلد تهیه و مجوزهای لازم برای انتشار دریافت کرده و ان‌شاءالله تا نیمه ماه رمضان روانه بازار خواهد شد.

دیوان استاد سیدرضا موید زیر چاپ رفت/ نیمه رمضان، زمان جدید عرضه

جواد حیدری، مدیرعامل مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: اشعار استاد سیدرضا موید به صورت پراکنده در کتب و انتشارات مختلف چاپ شده بود، اما این مجمع با همکاری جواد هاشمی متخلص به تربت، قاسم رستگار، روح‌الله موید، هادی جانفدا و ... از پنج سال قبل برای گردآوری اشعار استاد موید و انتشار دیوان، کمر همت بست.

وی با اشاره به اینکه تمام اشعار استاد از کتب و دفترچه‌های ایشان و همچنین سروده‌های جدید در خصوص حاج قاسم سلیمانی و ... در این دیوان آمده است، تصریح کرد: این کتاب ۲ هزار صفحه شده است که در سه جلد بنا بود در روز نیمه شعبان منتشر شود اما به دلیل طولانی شدن روند دریافت مجوز به تاخیر افتاد.

حیدری گفت: مجوزهای لازم این کتاب هم‌اکنون گرفته شده است و کتاب زیرچاپ است که ان‌شاءالله بعد از گذشت این تعطیلات در روزهای پیش‌روی چاپ انجام شود و تا نیمه ماه رمضان در بازار عرضه شود.

مدیرعامل مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب در هزار نسخه توسط بنیاد دعبل خزاعی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول