اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تامین آب آشامیدنی روستاهای سه شهرستان فارس

طرح‌های تامین آب آشامیدنی روستایی در شهرستان‌های کوار ، استهبان و خرامه استان فارس، شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیدند.

تامین آب آشامیدنی روستاهای سه شهرستان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر امور آبفای شهرستان کوار در آیین بهره برداری از این طرح اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ  بر ۴۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

نعمت الله حسینی اظهار داشت: این طرح شامل  حفر، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه آب شرب به عمق ۴۰۰ متر است و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار یا ۱۲ هزار نفر را در روستاهای ارباب سفلی، نوروزان، فرود، زیجرد و دشتک، تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار می دهد.

تجهیز مجدد چاه آبرسانی مجموعه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان خرامه 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس اعلام کرد:‌ چاه آبرسانی مجموعه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان نجهیز مجدد شد و طی آن  الکتروپمپ و تأسیسات سر چاهی چاه آبرسانی این مجموعه  تعویض و مشکل کوتاه مدت آبرسانی به مشترکین آب شرب۱۰ روستا برطرف شد.

 با بهره برداری مجدد از این چاه ، مشترکین آب شرب  ۱۰ روستای شهرستان خرامه شامل ۲۵۰۰ خانوار، از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.

تعویض الکترو پمپ و تأسیسات سرچاهی چاه آبرسانی روستای گرده شهرستان استهبان

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس همچنین اعلام کرد:‌ با تعویض الکتروپمپ و تأسیسات سر چاهی چاه آبرسانی روستای گرده  شهرستان استهبان،  این چاه مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

الکتروپمپ و تاسیسات سر چاهی چاه آبرسانی روستای گرده این شهرستان  که دچار سوختگی پمپ و تأسیسات درون چاهی نیز فرسوده شده بود ، تعویض و بازسازی شد و این منبع آب مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت. با بهره برداری مجدد از این چاه ، مشترکین آب شرب روستای گرده از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول