اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حسینی: در هیچ مسابقه‌ای به این اندازه موقعیت خلق نکردیم/ برد مقابل صنعت نفت حق‌مان بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هیچ مسابقه‌ای به اندازه بازی مقابل صنعت نفت موقعیت خلق نکردیم.

حسینی: در هیچ مسابقه‌ای به این اندازه موقعیت خلق نکردیم/ برد مقابل صنعت نفت حق‌مان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: جا دارد برای این بازی فداکارانه از بازیکنانم تشکر کنم. از اول تا آخر بازی مسلط بر بازی بودیم. در هیچ مسابقه‌ای در این فصل به اندازه این بازی خلق موقعیت نکرده بودیم؛ اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: از سوم فروردین ۱۴۰۰ تمرینات پرفشاری انجام دادیم و بازیکنان با دل و جان برای تیم کار کردند و این برد را به هواداران و کارگران خوب ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: اردوی ۵ روزه‌ای داشتیم که ۹ جلسه تمرین کردیم و یک بازی تدارکاتی هم داشتیم. چون زمانی که به تیم اضافه شدم زمانی برای تمرین نداشتیم و ۵ روز یکبار بازی می‌کردیم و اکنون ایده‌آلمان در فوتبال را به بازیکنان گفته‌ایم و بعد از این مسابقه ۱۲ روز فرصت داریم . چون تیم از نظر بدنی کمی عقب بود و می‌توانیم در این مدت تمرینات خوبی داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: بازی سختی مقابل نفت داشتیم حریف تیم باکیفیتی بود و کادرفنی قوی دارد و حق‌مان بود که برنده شویم و توانستیم این پیروزی را به دست بیاوریم و امیدوارم امتیازهای که در نیم فصل اول از دست دادیم با تلاش دست جمعی و حمایت هواداران بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول