اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پاک‌سازی مناطق آلوده و مستعد جرم در طرح ضربتی شبانه پلیس خبر داد و گفت: ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر در این راستا دستگیر شدند.

دستگیری ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر در شاهرود

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود در راستای پیشگیری از جرائم به‌خصوص جرم سرقت و همچنین ارتقای امنیت و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و مستعد جرم در شهرستان را به مرحله اجرا درآوردند.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پلیس و بهره‌گیری از توانمندی تجهیزات موجود اشاره کرد و افزود: این طرح به‌صورت هم‌زمان با همراهی نیروها در قالب ۱۸ تیم عملیاتی و نظارتی در شهرستان شاهرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: تمام مناطق آلوده و مستعد جرم ازجمله پاتوق معتادان، محل و مسیرهای سارقان، اماکن خریداران اموال مسروقه، گذرگاه‌های خرده‌فروشان مواد مخدر و ... مورد بازدید و کنترل دقیق پلیس قرار گرفت.

کریمی از دستگیری ۱۸ سارق و یک مالخر توسط مأموران انتظامی خبر داد و بیان کرد: مقدار قابل‌توجهی اموال مسروقه ازجمله تلفن گوشی همراه، ابزارآلات صنعتی، ضایعات و آهن‌آلات و ... کشف شد.

وی با بیان اینکه مأموران حین اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۲۶ معتاد شدند، ادامه داد: انواع مواد مخدر و ابزارآلات استعمال نیز از معتادان دستگیرشده کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تشدید و استمرار این‌گونه طرح و برنامه‌های کنترلی پلیس در سنوات آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: مقابل هرگونه فعالیت و اقدام خارج از شبکه قانون با اقتدار خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول