اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الصادقون: گفت‌وگوها به اخراج آمریکا منجر نشود، اشغالگری جدید رقم می‌خورد

عضو فراکسیون پارلمانی الصادقون در پیامی خطاب به هیأت مذاکره کننده عراق با طرف آمریکایی گفت که اگر این مذاکرات به اخراج نظامیان آمریکایی از عراق منجر نشود، اشغالگری جدیدی آمریکا در عراق رقم خواهد خورد.

الصادقون: گفت‌وگوها به اخراج آمریکا منجر نشود، اشغالگری جدید رقم می‌خورد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فراکسیون پارلمانی «الصادقون» عراق پیامی را به هیأت مذاکره کننده عراقی با طرف آمریکایی در چارچوب گفت‌وگوی راهبردی میان بغداد و واشنگتن فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «حسن سالم» عضو این فراکسیون در بیانیه‌ای گفت: در گفت‌وگوی راهبردی که قرار است هفتم آوریل(۱۸ فروردین) با آمریکا برگزار شود، هیأت مذاکره کننده عراقی می‌بایست نماینده واقعی ملت عراق در اجرای تصمیمی باشد که نمایندگان ملت عراق در پارلمان و در تظاهرات میلیونی خود برای مطالبه  پایان حضور آمریکا در عراق اتخاذ کردند.

او افزود: دولت عراق می‌بایست در بسیاری از قراردادها و پروژه‌های اقتصادی فاسد آمریکا تجدید نظر کند که با کمک برخی مقامات فاسد عراقی موجب هدر رفتن میلیاردها دلار شده بدون اینکه سیستم برق رسانی عراق را اصلاح کند.

سالم به هیأت مذکره کننده عراقی درباره هر گونه بی تفاوتی نسبت به قضیه پایان دادن به حضور آمریکا در عراق در طی مذاکرات با آمریکا هشدار داد و گفت: در غیر این صورت اشغالگری جدید  در عراق رقم خواهد خورد.

آمریکا دی ماه سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول