اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی پدیده: مقابل پرسپولیس جانانه جنگیدیم/ داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازیکنان مان مقابل پرسپولیس جانانه جنگیدند و به شرف آنها درود می‌فرستم.

مربی پدیده: مقابل پرسپولیس جانانه جنگیدیم/ داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید فاضلی پس از تساوی یک بر یک پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: درود می‌فرستم به شرف بازیکنان‌مان که جانانه جنگیدند و طبق برنامه جلو رفتند. مقابل تیم بزرگ و قابل احترام پرسپولیس استراتژی داشتیم این پرسپولیس به مراتب بهتر و هماهنگ‌تر از نیم‌فصل اول بازی می‌کند.  ما هم خیلی با برنامه بازی کردیم گل اول را زدیم و می‌توانستیم توسط بایرامی به گل دوم هم برسیم که اگر توپ او گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد. پس از این که گل تساوی را خوردم هم ما و هم پرسپولیس می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم. 

وی در مورد اینکه در نیمه اول خیلی تدافعی بازی می‌کردید آیا برای این کار برنامه داشتید یا خیر، گفت: ما استراتژی داشتیم که حتی می‌خواستیم از جلو پرس کنیم اما کم‌کم خود به خود به عقب کشیدیم اینکه برنامه ما باشد اینطور نیست. این برنامه را هم داشتیم بیشتر پاس‌کاری کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. 

مربی تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است بلندی چمن ورزشگاه عمدی بوده است، عنوان کرد:‌ برای گل‌محمدی آرزوی موفقیت می‌کنم اما چنین مسئله‌ای را تأیید نمی‌کنم ما در جریان نبودیم بلندی چمن برای ما هم بود. ما هم می‌خواستیم روی زمین بازی کنیم و گلی هم که زدیم روی زمین بود.

فاضلی در مورد داوری گفت: قضاوت در نیم اول خیلی خوب بود اما در نیمه دوم نمی‌دام چرا جریان بازی برگشت. به خصوص بعد از اینکه گل را به ثمر رساندیم.  داوری قرار نیست برای تیم حریف پنالتی بگیرد اما طوری مدیریت کردند که تیم حریف کم کم آمد و خیمه زد. با خطاهایی که گرفتند باعث شد که آنها روی ما مسلط باشند و در همین جریانات به گل رسیدند. در ضد حمله‌ای که ما داشتیم بازیکن حریف شیری یا سرلک روی یار ما خطا انجام داد که صددرصد پنالتی بود. 70 میلیون این بازی را تماشا می‌کردند و از داوران می‌خواهیم که دقت بیشتری در قضاوت داشته باشند. ما معترض به آن صحنه هستیم و حق تیم‌مان ضایع شده است. 

وی افزود: این را هم باید اضافه کنم که دو بازیکن ما به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز در ترکیب تیم ما نبودند اما با این شرایط نفرات دیگر جانانه جنگیدند. تیمی که وحید امیری، آل‌کثیر و نوراللهی به عنوان یار تعویضی وارد می‌شوند نشان می‌دهند که تیم بزرگی است اما بچه‌‌ها ما پا پس نکشیدند. تعویض‌های ما هم در خط جلو بود. خدا را شکر می‌کنیم که در این مسابقه سربلند بودیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول