اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیح باشگاه پیکان درباره یک تعویض شائبه دار در بازی با استقلال/ داور چهارم مقصر بود

مدیر رسانه‌ای باشگاه پیکان درباره تعویض پنجم این تیم که شائبه‌هایی را به همراه داشت توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح باشگاه پیکان درباره یک تعویض شائبه دار در بازی با استقلال/ داور چهارم مقصر بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جریان دیدار امشب استقلال و پیکان که با تساوی بدون گل به اتمام رسید اتفاقی رخ داد که شائبه‌هایی را درباره نحوه تعویض تیم میهمان و انجام شدن تعویض‌های این تیم در 4 زمان مختلف به وجود ‌آورد.

بر همین اساس امیر صادقی پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به این موضوع اظهار داشت: تیم ما تا دقیقه 89 از سه تعویض خود در دو زمان مختلف استفاده کرده بود و تا آن لحظه 3 بازیکن تعویضی به زمین رفته بودند. قبل از آن دقیقه نام امیرحسین جولانی و علی عبدالله‌زاده به عنوان نفرات تعویضی در اختیار داور چهارم قرار دادیم تا این دو بازیکن به عنوان نفرات چهارم و پنجم تعویضی پیکان وارد زمین شوند.

وی ادامه داد: حتی برگه تعویض این دو بازیکن هم یکسان بود و نام آنها در یک برگه نوشته شده بود. نام آنها را برای اعلام تعویض به داور چهارم و ناظر دادیم. مصطفی بینش(داور چهارم) ابتدا امیرحسین جولانی را به زمین فرستاد، اما داور وسط اجازه نداد علی عبدالله زاده همزمان با این بازیکن وارد زمین شود.

مدیر رسانه تیم پیکان تصریح کرد: پس از لحظاتی تیم داوری متوجه اشتباه خود شد.  حتی داور چهارم از کادر فنی پیکان عذرخواهی کرد. بعد از آن علی عبدالله زاده به زمین رفت. پیکان به هیچ عنوان از 4 زمان برای تعویض استفاده نکرد بلکه در سه زمان مختلف تعویض‌هایمان را انجام دادیم ولی اشتباه داور چهارم و ناهماهنگی وی با مسئول برگزاری بازی و داور وسط این شائبه را به وجود آورد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول