اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیدواری بازیکنان ذوب آهن به کسب نتایج درخشان در ادامه لیگ برتر فوتبال

بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای کسب نتایج خوب در ادامه لیگ برتر ابراز امیدواری کردند.

امیدواری بازیکنان ذوب آهن به کسب نتایج درخشان در ادامه لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید محمدزاده بعد از پیروزی ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خوبی بود و برای ما حساس بود، به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: ۱۰ روز تمرینات خوب و پرفشاری داشتیم که نتیجه‌اش را هم دیدیم؛می‌توانستیم بازی را با گل‌های بیشتری به پایان برسانیم، موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

وی در خصوص موقعیت‌های زیادی که در این بازی ذوب‌آهن از دست داد بیان داشت: در حدود ۵۰ سالی که ذوب‌آهن در لیگ برتر بازی کرده یکی دو بار این جایگاه را در جدول تجربه کرده به همین دلیل فشار روی بازیکنان زیاد است علاوه بر این در بازی امروز چند بازیکن جوان بازی کردند؛ در زدن ضربه‌های آخر دقت لازم را نداریم، مهم کسب ۳ امتیاز این بازی بود.

به بازی‌های آینده امیدواریم

محمد سلطانی‌مهر نیز اظهار داشت: بعد از تعطیلات بازی‌ها را با برد شروع کردیم و توانستیم ۳ امتیاز این بازی خانگی را بگیریم؛ هرچند جایگاهمان در جدول تغییری نکرد ولی این ۳ امتیاز تا پایان فصل به درد می‌خورد.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: تیم ذوب‌آهن پتانسیل این را دارد که به جایگاه بهتری برسد؛ به روزها‌ی آینده امیدواریم، بعد از این برد‌ها مغرور نمی‌شویم و سعی ‌می‌کنیم بازی به بازی پیشرفت داشته باشیم، تمرکزمان روی بازی آینده با پدیده است.

وی در خصوص اعتماد حسینی و باشگاه به جوانان بیان داشت: قطعاً در پی این اقدام فکر و برنامه‌ریزی صورت گرفته است، حسینی کم تجربه نیست و تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و این تجربه را به خوبی به بازیکنان انتقال می‌دهد.

سلطانی‌مهر در ادامه افزود: نسبت به نیم فصل اول موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کنیم و تیم رو به جلو بازی می‌کند و بازی جذاب‌تری ارائه می‌دهد؛ امیدواریم به آینده و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ذوب‌آهن را در نیمه بالای جدول ببینیم.

شایسته این پیروزی بودیم

رضا محمود‌آبادی نیز اظهار داشت: بازی خیلی حساسی بود و به  ۳ امتیاز نیاز داشتیم؛ شایسته این پیروزی بودیم و می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتر برنده بازی باشیم.

بازیکن ذوب‌آهن بیان داشت: به دلیل شرایطی که در جدول داریم تیم زیر بار استرس است، امیدواریم با درایت مجتبی حسینی شاهد پیشرفت تیم باشیم و به موقعیت بهتری برسیم.

وی در ادامه افزود: این فصل اولین همکاری من با مجتبی حسینی است؛ قول می‌دهم در ادامه‌ فصل به موقعیت بهتری برسیم.

محمود‌آبادی در خصوص فرصتی که باشگاه ذو‌ب‌آهن در اختیار جوانان قرار می‌دهد گفت: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و افتخار می‌کنم که در این تیم بازی می‌کنم؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا برای باشگاه افتخار آفرین باشم.

انتهای پیام/63090/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول