اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تجربه موفق درمان سرپایی بیماران کرونا با داروهای ضدویروس در خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:برای اینکه با کمبود تخت در خوزستان روبه رو نشویم با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درمان بیماران سرپایی با داروهای ضدویروس را در منزل انجام دادیم

تجربه موفق درمان سرپایی بیماران کرونا با داروهای ضدویروس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،دکتر ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اینکه با کمبود تخت در خوزستان روبه رو نشویم با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درمان بیماران سرپایی با داروهای ضدویروس را در منزل انجام دادیم که این موضوع باعث شد تعداد زیادی تخت بیمارستانی خالی و در اختیار دیگر بیماران حاد قرار گیرد. تجربه موفق خوزستان در این زمینه‌ موجب شد این موضوع به کل استان ها توصیه شود.

وی گفت: از روز ۲۸ اسفند تاکنون برای ۲۸۴ نفر به جای بستری در بیمارستان رازی به محض بروز علایم دارو تجویز شد که ۱۶ نفر بستری مجدد شدند و ۱۲۰ نفر بهبود یافتند. در بیمارستان امام خمینی(ره) نیز ۹۷ نفر، در بیمارستان‌گلستان ۱۸۰ نفر، در بیمارستان امیرالمومنین(ع) ۷۰ نفر، و در بیمارستان سینای کارون ۲۲ نفر نفر به صورت سرپایی در خانه درمان و قرنطینه شدند.

وی افزود: در انتهای سال ۹۹یک‌ هزار و ۷۷۰ بیمار بستری مبتلا به کرونا در خوزستان داشتیم که با درمان بیماران سرپایی تعداد بیماران بستری تا یک هزار و ۴۵۰ نفر کاهش یافت و یکی از دلایل خارج شدن از وضعیت قرمز تعداد کاهش موارد بستری بود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول