اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معامله 97 میلیون سهم در بورس زنجان

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: در نخستین هفته کاری بورس، ۹۷ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۸۴۸ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

معامله 97 میلیون سهم در بورس زنجان

اصغر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در نخستین هفته کاری از سال جاری یعنی هفتم تا دوازدهم فروردین ماه  ۹۷ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۸۴۸ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه معاملات در این مدت توسط 24 کارگزار دارای استیشن معاملاتی انجام شده است، گفت: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته بیش از ۷۷۸ میلیارد و ۹۱۲ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال بود.

وی ارزش سهام خریداری‌ شده طی بازه زمانی اعلام شده را بیش از ۳۶۶ میلیارد و ۵۱۸ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: همچنین ارزش سهام فروخته‌ شده بیش از ۴۱۲ میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۵۰۷ هزار ریال بوده است.

نجفی با اشاره به اینکه طبق برآورد 47 درصد از معاملات هفته گذشته مربوط به خرید بوده است، تصریح کرد: در این مدت 53 درصد از سهام نیز به فروش اختصاص داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان همچنین گزارشی از معاملات بورس منطقه‌ای زنجان در اسفند سال قبل ارائه کرد و گفت: در این مدت ۴۷۶ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۶۰۹ سهم و حق تقدم سهام در منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی ادامه داد: مجموع ارزش معاملات سهام بورس منطقه زنجان در اسفندماه سال گذشته بیش از هزار و 300 میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۱۴۸ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول