اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت فرودگاه یاسوج به بهینه‌سازی پوشش ارتباطی و شبکه فیبر نوری

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتقاء و بهینه سازی پوشش ارتباطی و اینترنت و اختصاص شبکه فیبر اختصاصی ضرورتی برای توسعه فرودگاه مرکز استان است.

ضرورت فرودگاه یاسوج به بهینه‌سازی پوشش ارتباطی و شبکه فیبر نوری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید فرزاد نجات‌نیا در دیدار نوروزی با مدیر فرودگاه یاسوج گفت: زیرساخت ارتباطی خصوصا هوایی یکی از آیتم‌های مهم در توسعه محسوب می‌شود، که برای سرمایه‌گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

‌‌‌‌دستیار وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با اشاره به برنامه‌ریزی فرودگاه یاسوج برای ارتقاء و توسعه پروازها به یازده پرواز در هفته، افزود: افزایش پروازها در راستای جذب گردشگران و تورهای هوایی سیاحتی زیارتی به مشهد، و در دراز مدت به راه اندازی پرواز عتبات و همچنین اتصال استان به تاکسی هوایی فارس توسط شرکت ماهان، می‌تواند نقطه عطفی برای بحث صنعت توریسم خصوصا در حوزه سلامت باشد.
‌‌‌‌
وی عنوان کرد: در همین راستا عدالت ارتباطی و پوشش ارتباطی و اینترنت فرودگاه یاسوج بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه استان ارتقاء و بهینه سازی خواهد شد.
‌‌
این مسئول عنوان کرد: در کوتاه مدت احداث نیوسایت همراه اول در بله‌زار پیش بینی شده و در برنامه فاز ۸ مخابرات ایران با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) به حساب خواهد آمد.
‌‌
وی بیان کرد: نظر به برنامه توسعه‌ای فرودگاه و نیاز به بستر فیبر نوری اختصاصی، هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبر نوری شرکت ارتباطات زیرساخت (یاسوج-مالخلیفه) انجام خواهد پذیرفت.

نجات‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء و بهینه سازی پوشش ارتباطی و اینترنت و اختصاص شبکه فیبر اختصاصی ضرورتی برای توسعه فرودگاه مرکز استان است.

همچنین انصاری مدیر فرودگاه یاسوج توجه به باربری هوایی و صنعت توریسم، گردشگری و راه‌اندازی خطوط جدید هوایی با اضافه کردن دو ایرلاین معراج و پارس را از برنامه‌های فرودگاه یاسوج دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول