اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت

تنها جایگاه سوخت CNG بین راهی ایلام- مهران به دلیل مشکلات فنی بیش از یک سال است که تعطیل و به خواب عمیق فرو رفته که نیازمند توجه جدی مسوولین برای رفع مشکلات است.

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تنها جایگاه سوخت بین راهی ایلام- مهران بیش از یک سال است که به دلایل مختلفی تعطیل شده این در حالی است که بخش صالح آباد در طول ایام هفته مملو از حضور بی‌شمار زائران برای زیارت امام زاده علی صالح و مهمانان برای زیارت اهل قبور است.

نبود نظارت و بی‌توجهی مسوولان به تعطیلی پی در پی جایگاه‌های سوخت CNG باعث شده تنها جایگاه سوخت بین راهی ایلام به مهران نیز تعطیل شود.

تعطیلی جایگاه CNG سه راهی جندالله که در مسیر جاده اصلی ایلام- مهران و راه اصلی ورود به عتبات عالیات و به ویژه در طول ایام اربعین است قابل قبول نیست و نیازمند راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این جایگاه سوخت است.

گلایه مردم به دنبال تعطیلی جایگاه سوخت

بصیری از اهالی بخش صالح‌آباد در این خصوص گفت: جایگاه سوخت گاز CNG سه راهی جندالله تنها جایگاه خودروهای سواری و باری در این منطقه‌ است که عدم ارائه خدمات سوخت رسانی موجب ناراحتی و گلایه مردم و خصوصا زائرین شده است.

وی افزود: بیش از یک سال است که این جایگاه سوخت تعطیل شده آیا نباید دستگاه‌های متولی مطابق قوانین مندرج در وظایف آن مجموعه‌ها و لزوم رفع موانع دسترسی به امکانات اولیه معیشت عمل کنند؟!

دادگر یکی دیگر از اهالی گفت: با توجه به این‌که تعداد زیادی از خودروها دوگانه‌سوز است و سوخت گاز CNG از نظر قیمت برای رانندگان مناسب است، اغلب رانندگان از سوخت CNG استفاده می‌کنند اما اکنون که این جایگاه تعطیل است و آنها مجبور هستند برای استفاده از سوخت سی‌ان‌جی به مرکز استان مراجعه کنند.

علت تعطیلی جایگاه سوخت

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: علت اصلی تعطیلی این جایگاه سوخت، مشکلات فنی و تجهیزات آن است و قطعات مربوطه به سختی یافت می‌شوند و هم موضوع سبب شده تا تعطیلی این جایگاه سوخت طولانی شود.

 وی افزود: در حال رایزنی با شرکت‌های تابعه پخش فرآورده‌های نفتی هستیم تا با یافتن قطعه یا تعمیر دوباره آن بتوانیم در کمترین زمان ممکن این جایگاه سوخت را مجدد فعال کنیم.

بدهی ۳۹۷ میلیونی جایگاه به شرکت گاز

 این در حالی است که شرکت گاز اعلام کرد؛ بدهی ۳۹۷ میلیون تومانی جایگاه به شرکت گاز استان باعث قطع گاز به این جایگاه شده است.

بیش از یک سال است که هیچ خبری از راه اندازی دوباره این جایگاه نیست و مسوولین استان تنها به دادن وعده‌ برای راه‌اندازی دوباره این جایگاه بسنده کرده‌اند؛ مسوولین بایستی نظارت و توجه لازم بر این مشکلات را داشته باشند تا شاهد این حجم از نگرانی و گلایه نباشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول