اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۱۱ و ۱۲ دی سال گذشته برگزار شد و نتایج اولیه آن نیز ۱۱ بهمن اعلام شد و داوطلبان آموزش و پرورش به مصاحبه حضوری دعوت شدند و اینک نزدیک به ۲ ماه از زمان پایان مصاحبه می‌گذرد و نتایج این مصاحبه اعلام نشده و این در حالیست که داوطلبان بعد از اعلام نتایج، فرایند گزینش و دوره آموزشی را در پیش‌دارند. 

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. 

وی افزود: نتایج مصاحبه توسط وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و ما  اقدامات خودمان را انجام دادیم. سازمان نتایج را در پورتال وزارت آموزش و پرورش قرار داده و بعد از تأیید نهایی وزارت آموزش و پرورش، نتایج را اعلام می‌کنیم. 

زرین‌آمیزی اضافه کرد: برای سایر دستگاه‌ها هم همینطور هست. بعد از اعلام نتایج مصاحبه به سازمان، اقدامات خودمان را انجام می‌‌دهیم و مجدداً نتایج نهایی را در پورتال ارگان مربوطه قرار می‌دهیم و زمانی که ارگان تأیید کرد، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج را به صورت عمومی اعلام می‌کند. 

به گزارش فارس، برخی مخاطبان «فارس من» با توجه به آغاز سال ۱۴۰۰ و برگزاری آزمون‌های استخدامی جدید و سردرگم نبودن داوطلبین برای برنامه‌ریزی مطالعاتی و شرکت در آزمون‌های دیگر، خواستار هرچه سریع‌تر اعلام شدن هشتمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول